Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (Κ.Ι.Σ.), "κράτος εν κράτει" μέσα στην Ελλάδα.



Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (Κ.Ι.Σ.) λειτουργεί στη χώρα μας κάτω απο συνθήκες τέτοιες, που προσβάλλουν βάναυσα την Εθνική μας αξιοπρέπεια. Συνιστά "κράτος εν κράτει" μέσα στην καρδιά της Ελλάδας και αυτό συμβαίνει, όχι απλά με την ανοχή αλλα και την υπόθαλψη του πολιτικού κατεστημένου.

Εάν αναλογισθεί κανείς ότι το Κ.Ι.Σ. αποτελεί τον πυρήνα των ευρισκόμενων στην Ελλάδα σιωνιστών, καθώς σύμφωνα με δήλωση του μεταστάντος προέδρου του Ι. Λόβιγγερ (περιοδικό ''Χρονικά'', Ιανουάριος 1985) :

"ο εν Ελλάδι εβραισμός υπήρξε ανέκαθεν σιωνιστικός",σε συσχετισμό με τη δήλωση του ιδίου ότι "ο σιωνισμός συνιστά ένα εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα",

διαφαίνεται ευκρινώς η επικινδυνότητα της εβραικής παρουσίας στον ελλαδικό χώρο.

Ήδη απο το 1946, ανασυστήθηκε το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, με αρχική του αξίωση να μεταβληθεί ο Αστικός Κώδικας.
Η αλλαγή αυτή, είχε ως βασικό στόχο την ψήφιση ειδικού νόμου, βάσει του οποίου οι περιουσίες των αποθανόντων εβραίων, χωρίς συγγενείς, περιέρχονταν στο Κ.Ι.Σ., χωρίς μάλιστα αυτό να υποχρεούται να πληρώσει φόρο κληρονομιάς. Εκείνος ο κυβερνητικός παράγοντας που εισηγήθηκε και τελικά πραγματοποίησε αυτές τις ευνοικότατες ρυθμίσεις για τους εβραίους, ήταν ο Υπουργός Δικαιοσύνης Γ. Μαύρος. Ο Μαύρος έκτοτε, κατελάμβανε τις καλύτερες θέσεις και βρισκόταν στο προσκήνιο για αρκετά χρόνια.

Ήταν φανερό ότι κάποια "αόρατη" δύναμη τον βοηθούσε. Εάν μάλιστα συσχετίσουμε το γεγονός αυτό με το ότι το πρόσωπο του ενέχεται στην υπόθεση της Κυπριακής τραγωδίας, λαμβάνοντας μάλιστα υπόψη ότι τον Αύγουστο του 1974 αντήλλασε αδελφικούς ασπασμούς στην Γενεύη με τους Τούρκους, γίνονται κατανοητά αρκετά στοιχεία σχετικά με το ρόλο που διεδραμάτισε.

Επανέρχομαι στο κυρίως θέμα, αξίζει να διερωτηθεί κανείς γιατί το πολιτικό κατεστημένο κατέστησε το Κ.Ι.Σ. Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και ακόμη γιατί η Κυβέρνση της Ν.Δ. ψήφισε το υπ αριθμόν 182 προεδρικό Διάταγμα(22-3-1978) βάσει του οποίου το Κ.Ι.Σ. αποκτά δικαιώματα, τα οποία μόνο το κράτος κατέχει. Ειδικότερα, με αυτό το Π.Δ. το Κ.Ι.Σ. δικαιούται να εισπράττει φόρους για δική του χρήση, από τους εβραίους που διαμένουν στην Ελλάδα, αντί του Ελληνικού κράτους!!!

Εάν μάλιστα αναλογισθούμε ότι το Κ.Ι.Σ. έχει αυθαίρετα απαγορεύσει με αλυσίδες την διέλευση των Ελλήνων από την οδό Μελιδονή στον Κεραμεικό, όπου στεγάζεται η Συναγωγή και άλλα εβραικά διοικητικά κτίρια, σε έναν χώρο όπου βρίσκονται ερείπια του αρχαίου νεκροταφείου του Κεραμεικού, διημιουργούνται εύλογα ερωτήματικά, αναφορικά με την ταυτότητα αυτών που κατέχουν πραγματικά τα ηνία της εξουσίας στην Ελλάδα...
Θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι εντός των κόλπων του Κ.Ι.Σ. λειτουργούν και οργανώσεις απόκρυφες, όπως η σιωνιστική οργάνωση "Μπένε Μπερίτ", η δράση της οποίας είναι ιδιαίτερα ζωτική σε παρασκηνιακό επίπεδο ανά τον κόσμο, στις δραστηριότητες της δε εντάσσεται ο έλεγχος και η κατεύθυνση άλλως εβραιογενών οργανώσεων, όπως η "Ένωση Σιωνιστών Ελλάδας(!)" και ψευδομυητικών ταγμάτων, δια της διασποράς σε αυτά μελών του.

Το Κ.Ι.Σ., πέραν του γεγονότος ότι μπορεί να δέχεται περιουσίες εβραίων και να φορολογεί αυτούς, υποκαθιστώντας το ελληνικό κράτος, γεγονός πρωτοφανές, είναι παράλληλα απαλλαγμένο και το ίδιο απο την καταβολή φόρων, όσον αφορά την διαχείρηση των πόρων του. Επιπλέον,το Κ.Ι.Σ. δεν καταβάλλει κανέναν φόρο στο ελλαδικό κράτος για την απόκτηση, δωρεά, αγορά, οποιασδήποτε κινητής ή ακίνητης περιουσίας, ενώ παράλληλα δικαιούται να εισάγει αδασμολόγητα προιόντα προς εβραική χρήση.

Κατ επέκταση, το ΚΙΣ έχει συγκροτήσει, όπως προκύπτει από τον εσωτερικό του κανονισμό, έναν αυτάρκη και αυτοδιοικούμενο οργανισμό που επεκτείνεται σε όλους τους νομοθετικούς, διοικητικούς, θρησκευτικούς, εκπαιδευτικούς, οικονομικούς, κ.α τομείς, υποδομή η οποία απαιτείται για την λειτουργία ενός ανεξάρτητου κράτους. Τα προνόμια τα οποία έχουν παραχωρηθεί στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, είναι παράνομα και αντισυνταγματικά.

Μπορεί κανείς να φανταστεί να λειτουργεί στο Ισραήλ "Κεντρικό Ελληνικό Συμβούλιο", το οποίο να αποτελεί νομικό πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου του Ισραηλινού Κράτους και οι εν Ισραήλ ευρισκόμενοι και διαμένοντες Έλληνες να υπάγονται απ ευθείας στο Συμβούλιο αυτό, παρακάμπτοντας τελείως το Ισραηλινό Κράτος?

Θα μπορούσε μάλιστα να υποστηριχθεί, χωρίς κανένα απολύτως ίχνος υπερβολής, ότι οι κατα τόπους ισραηλινές κοινότητες στην Ελλάδα, αποτελούν αυτοδιοικούμενες κοινότητες, υπαγόμενες σε μία "ομοσπονδιακή κυβέρνηση"-διοίκηση, αυτή του ΚΙΣ, ασκώντας κατ ουσίαν δοίκηση κρατικής εξουσίας.


ΠΗΓΗ



Ένα έθνος μπορεί να επιζήσει από τους ανόητους και ακόμα και τους φιλόδοξούς του. Αλλά δεν μπορεί να επιζήσει από την προδοσία στο εσωτερικό του.Ένας εχθρός προ των πυλών είναι λιγότερο τρομερός γιατί είναι γνωστός και κρατά την σημαία του υψωμένη. Αλλά οι προδότες που κινούνται μεταξύ των εγκλείστων ελεύθερα, οι δικοί τους ύπουλοι ψίθυροι που σιγοψιθυρίζονται μέσα σ’όλες τις αυλές, ακούονται μέχρι τις αίθουσες της κυβέρνησης της ίδιας... γιατί ο προδότης δεν φαίνεται καθόλου ως προδότης: Μιλά με εκφράσεις γνωστές στα θύματά του, και φορά τα πρόσωπά τους και τα ενδύματά τους, απευθύνεται στη μικροψυχία που βρίσκεται βαθιά στις ψυχές όλων των ανθρώπων. Σαπίζει τη ψυχή ενός έθνους, εργάζεται κρυφά και άγνωστος στη νύχτα για να υπονομεύσει τους στυλοβάτες της πόλης μολύνει το πολιτικό σώμα έτσι ώστε να μην μπορεί πλέον να αντισταθεί.
Ο δολοφόνος πρέπει να είναι λιγώτερο τρομακτικός.


Τὸ καθῆκον μας : Περικλής Γιαννόπουλος , επίκαιρος όσο ποτέ



Ἡμεῖς οἱ Ἰδεολόγοι εἴμεθα οἱ πνευματικοὶ πατέρες τοῦ λαοῦ. Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ πραγματικοὶ ποιμένες αὐτοῦ. Ἡμεῖς κρατοῦμεν εἰς τὰ χέρια μας, τὴν ψυχήν του, τὴν καρδιά του, τὸ πνεῦμά του. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν διαφθείρομεν ἔως τὸ κόκκαλον. Ἡμεῖς ἐὰν θέλωμεν τὸν ναρώνομεν, τὸν ἀρρωσταίνομεν, τὸν πεθαίνομεν, τοῦ κόπτομεν κάθε καλόν, κάθε χαράν. Ἡμεῖς ἂν θέλωμεν τὸν βοηθοῦμεν ν᾿ ἀνθίσῃ περίφημα, νὰ εἶνε παραδειγματικός, θαυμάσιος. Οὔτε ὁ Δηλιγιάννης, οὔτε ὁ Τρικούπης, οὔτε κανεὶς ἄλλος πταίει, δι᾿ ὅ,τι ἔγινε, δι᾿ ὅ,τι γίνεται. Πταίουν μόνον, κυρίως, πρῶτοι, οἱ ἄνθρωποι τοῦ πνεύματος, καὶ ἡμᾶς βαρύνει ὁλόκληρος ἡ εὐθύνη της σήμερον, ἡ φοβερὰ εὐθύνη τῆς αὔριον ὁλόκληρος.