Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015

Κόμμα των εφοπλιστών το ΣΥΡΙΖΑ. Ύποπτη σιωπή η Γερμανία.

Του Kαθηγητή Γ.Ζουγανέλη

Η Ελλάδα για να μη πληρώνουν οι εφοπλιστές φόρους μπήκε στα μνημόνια και για να μη πληρώσουν πάλι θα βγεί απο την ΕΕ.



Ένα κοινό που παρουσιάζει η “προσφορά” των Ελλήνων εφοπλιστών στην Ελληνική Οικονομία όπως και των δήθεν επενδυτών που προσέλκυσε η κυβέρνηση Σαμαρά είναι ότι όλοι δεν επανεπενδύουν στην Ελλάδα. Επιπλέον οι Έλληνες εφοπλιστές δεν πληρώνουν φόρους. Τα κέρδη τους τα κάνουν πλοία στη Κίνα και στη Νότια Κορέα.

Ο Δρ.Σόιμπλε έθιξε το θέμα των φόρων των Ελλήνων εφοπλιστών στον Μπαρουφάκη, ο οποίος έκανε την κορόιδα. Οι σαμπάνιες στο Κολωνάκι έκαναν το θαύμα τους.

Η ενοχή της Γερμανίας είναι ότι προκειμένου να εκμεταλλεύεται την Ελλάδα σε συνεργασία με τα ντόπια συμφέροντα (αυτούς που δεν πληρώνουν φόρους και τους Μηντιάρχες που φτιάχνουν δρόμους), αφενός δεν πίεζε για τη φορολόγηση των εφοπλιστών για να μη χάσουν τα κέρδη τους οι Αγγλικές και οι Ελβετικές τράπεζες και αφετέρου δεν πέρασε ένα νόμο κοινό για τους εφοπλιστές σε όλη την ΕΕ με κοινοτική οδηγία.

Το άλλο θέμα είναι ότι σε χώρες που υπάρχουν ευκαιρίες και λάθος Πρωθυπουργοί (πίτσες και φυτά) πρέπει τα κέρδη των επενδύσεων να επανεπενδύονται στην Ελλάδα. Η Γερμανία και ειδικά ο Δρ. Σόιμπλε θα έπρεπε να προωθήσει με κοινοτική οδηγία το συγκεκριμένο θέμα. Αυτό θα έδινε θέσεις εργασίας στην Ελλάδα και θα δημιουργούσε εστίες ανάπτυξης. Αντί αυτού οί Έλληνες εφοπλιστές φτειάχνουν τα πλοία τους εκτός Ελλάδα αλλά και ΕΕ.

Είναι αστείο η Ρωσία να δίνει δουλειά στα Γαλλικά ναυπηγεία και οι Ελληνες εφοπλιστές που δεν πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα να δίνουν δουλειά σε χώρες εκτός της ΕΕ.

Εκτός αυτού είναι άδικο κάποιοι επιχειρηματίες, ακόμη και οι Τούρκοι, να φτιάχνουν μαρίνες και ξενοδοχεία στην Ελλάδα και να φορολογούνται και οι μάγκες της παρέας οι Έλληνες εφοπλιστές να ευνοούνται και δίνουν πενταροδεκάρες και φορητά κωλάδικα στο Πολεμικό Ναυτικό για να κάνει βόλτες ο κάθε καμμένος στον εγκέφαλο υπουργός.

Η Γερμανία της κυρίας Μέρκελ είναι το κορόιδο της ΕΕ. Η Γερμανία δεν φτάνει που έκανε υποτίμηση στο ευρώ κάνοντας τους Γερμανούς πολίτες φτωχότερους αφήνει τα λαμόγια να κάνουν στην Ελλάδα ότι θέλουν αρκεί να μη πληρώνουν φόρους.

Ο Τσίπρας και ο Μαπρουφάκης, άνθρωποι των Αμερικάνικων Λόμπυ, φίλοι των εφοπλιστών και εχθροί της Γερμανίας και του ευρώ, για το οποίο οι πολίτες της Ελλάδας έκαναν μεγάλες θυσίες θέλουν να πετάξουν τη χώρα απο την Ευρωζώνη.

Η Γερμανία δεν πρέπει να εμπλέκει τον Ελληνικό λαό με τα λαμόγια που τον κυβέρνησαν και τον κυβερνούν. Η Γερμανία δεν είναι υπεύθυνη για την Ελλάδα. ΟΙ ένοχοι είναι οι πολιτικοί της Ελλάδας και η Γερμανία πρέπει να καταδείξει με σαφήνεια τους ενόχους και να σταματήσει να προστατεύει όσους έχουν διαφύγει στην επικράτεια της για να σωθούν τα ντόπια λαμόγια πολιτικοί αυτή τη φορά.

Η υποκριτική συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα των εφοπλιστών

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΜΑΡΑ KAI ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

ΦΑΝΕΡΩΘΗΚΑΝ ΟΛΑ.


Τον Σεπτέμβρη φαίνεται πάντως ότι η Τρόικα προσπάθησε να επιβάλλει φόρους στους εφοπλιστές για το λόγο αυτό η κυβέρνηση Σαμαρά την κοπάνησε και έκατσε να χάσει (άσχετα αν τα είχε κάνει και σα τη μούρη της)

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ


The issue of the scandalous tax regime for Greek shipowners is brought to the European Commission, by the Vice-President of the European Parliament and SYRIZA MEP, Dimitrios Papadimoulis.

More specifically, the Greek MEP ‘s question cites «Explanatory Statement», that the European Commission has sent to Greece on 25th September 2014, which calls to end the tax rules «that exempt Greek-owned ships from paying income tax, by imposing on them a more favorable tax regime based on tonnage» and asks the Commission to explain «what aspects of EU law may contradict the Greek tax rules«.

Concluding his question, Dimitrios Papadimoulis asks the European Commission to provide him information concerning «the participation of Greek shipping companies in the country’s GDP», as well information about the participation of the shipping companies on the tax revenues of the National Budget» and «the corresponding figures for the other member states of the European Union».

The full question of Dimitris Papadimoulis:


According to the announcement of the European Commission on 25 September 2014 Greece has received an Explanatory Statement and is requested to terminate the tax discrimination against foreign flag vessels, under the cause that it violates the EU laws. More specifically, the commission argues that Greek tax rules exempt the Greek-owned ships from paying income taxes, imposing on them a more favorable tax regime based on tonnage.

Questions to the Commission:



  • Can the Commission explain on exactly what constitutes the Explanatory Statement that was sent to Greece? What aspects of Union law may contradict the Greek tax rules? The possible infringements of EU law concern the Greek-owned ships regardless of their tonnage size?
  • Does the Commission have economic data about the contribution of the Greek shipping companies in the country’s GDP, as well as at the tax revenue of the Greek Budget? And what are the corresponding figures for the other EU Member States?


Για να βγεί κυβέρνηση βέβαια το ΣΥΡΙΖΑ έκανε κάποιες υποχωρήσεις στους εφοπλιστές και έχει ακουστεί στη Βουλή ότι ο Τσίπρας έχει υποσχεθεί να μη τους ακουμπήσει. Απέκτησε πρόβλημα μνήμης…. 

Το σύνταγμα επιτρέπει τη φορολόγηση των εφοπλιστών (Αρθρο 78, παρ.5). Το παραμύθι να τελειώσει με το θέμα αυτό.

 ΠΗΓΗ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ:Α.Τ.