Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

Το θηρίο γρυλίζει και αυτοί τού πετάνε κόκκους άμμου …

...Αν η Ελλάδα, εξαιτίας των συκοφαντιών, "αποκολληθεί" από τη χριστιανική κοινωνία, αυτή λαμβάνει τον ρόλο της Περσεφόνης και η χριστιανική κοινωνία τον χάνει. ΄
Το "ωάριο" είναι αυτό που κάνει τη Γυναίκα πανίσχυρη και όχι το αντίθετο.

Οι Έλληνες είναι η Σελήνη, η οποία δίνει στην Περσεφόνη τη δυνατότητα να αποκτήσει τη δύναμη της Πανσελήνου.

Αν μέσα στον χριστιανισμό δεν υπάρχουν οι Έλληνες, η Περσεφόνη δεν έχει φως.
Το "ωάριο" την φωτίζει και αυτή μεγιστοποιεί το φως.

Το "ωάριο" είναι το σημαντικό, γιατί αυτό συνδέει τη Γυναίκα με το "βρέφος" …
Το Θείο Βρέφος.

Το "ωάριο" είναι οι Έλληνες και αν αποκολληθούν από τους χριστιανούς, λόγω της βλακώδους πολιτικής τής Ρώμης, η ίδια η Ελλάδα γίνεται Περσεφόνη, πράγμα πολύ επικίνδυνο.

Αυτήν την Περσεφόνη προσπαθούν οι νεοταξίτες να σκεπάσουν με την ισλαμική άμμο …

Το θηρίο γρυλίζει και αυτοί τού πετάνε κόκκους άμμου …

Το θηρίο κρατάει στα χέρια του το Κεφάλι της Μέδουσας και αυτοί κάνουν τους πονηρούς.

Η Ελλάδα είναι από τη φύση της ένα θηρίο και τα θηρία ποτέ δεν τα στριμώχνεις …
Ειδικά τα θηλυκά και ειδικά αυτά τα οποία εγκυμονούν.

Ποτέ δεν τα αναγκάζεις να δώσουν τη μάχη τής επιβίωσης, γιατί θα κλάψεις …

Ειδικά όταν βρίσκονται κοντά στον "τοκετό" και ετοιμάζονται να "γεννήσουν" και άρα να δώσουν τη μάχη της επιβίωσης τόσο για τους εαυτούς τους όσο και για τους γόνους τους.

Με την ηλιθιότητά τους, δηλαδή, κάνουν τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που τους συμφέρουν …

Πιέζουν την Ελλάδα σε βαθμό "ασφυξίας" και στην πραγματικότητα επιταχύνουν την "ωρίμανσή" της …

Προκαλούν τεχνητούς πόνους στην "έγκυο" και νομίζουν ότι με τον τρόπο αυτόν θα αποτρέψουν τον "τοκετό".

Λειτουργούν σαν να θέλουν να σκοτώσουν ένα "ωάριο", ενώ έχουν μπροστά τους ένα "βρέφος" έτοιμο να γεννηθεί και άρα επικίνδυνο.

Αντί να χαλαρώσουν την πίεση στην ελληνική κοινωνία, ώστε να μην ακολουθεί κανέναν πέρα από τους ευεργέτες της —και άρα τους ίδιους—, την πιέζουν και την αναγκάζουν να ψάχνει να βρει λύσεις εκεί όπου δεν τους συμφέρει.

Αυτό θα προκαλέσει τον "τοκετό".

Το βρέφος, όταν συμπληρωθούν οι μήνες της κύησης, αναγκαστικά θα πρέπει να γεννηθεί.
Δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα στην κοιλιά τής μητέρας του.
Το μέγεθός του και οι ανάγκες του δεν του επιτρέπουν να συντηρείται από τους "πόρους" τής μητέρας του.
Θέλει να αναπνεύσει πραγματικό αέρα με πραγματικά πνευμόνια. Θέλει να φάει πραγματική τροφή.
Αυτό το αναγκάζει να κινηθεί βίαια απέναντι στο περιβάλλον που το φιλοξενεί. Το βρέφος, πάνω στην αγωνία του να επιβιώσει, θα σπάσει τον αμνιακό σάκο, για να απελευθερωθεί.

Όταν αυτό το "βρέφος" είναι μια ολόκληρη κοινωνία, είναι θέμα χρόνου η καταστροφή γι' αυτόν που το πιέζει.

Όταν με την πολιτική σου πιέζεις την ελληνική κοινωνία πέρα από τα όριά της, θα την πατήσεις.
Δεν είναι ένα μεμονωμένο άτομο, ώστε να μπορείς να το απειλείς, να το εκβιάζεις ή στην ανάγκη ακόμα και να το σκοτώσεις.

Είναι μια κοινωνία ολόκληρη και ως εκ τούτου αθάνατη. Μπορεί να πονάει, αλλά θα "γεννήσει".
Μπορεί να αιμορραγεί, αλλά αυτό είναι πρόσκαιρο.

Οι ηλίθιοι όμως δεν καταλάβαιναν αυτές τις ιδιομορφίες και ήθελαν να κάνουν εξυπνάδες …

Ήθελαν να παραστήσουν τους θεούς και να ακυρώσουν το ίδιο το Θεϊκό Σχέδιο …

Ήθελαν να αναβάλουν ή να καθυστερήσουν μια "γέννηση", η οποία ήταν μεθοδευμένη Άνωθεν.

Πίεζαν σε βαθμό εγκληματικό.

Πίεζαν σε βαθμό να έχει η ελληνική κοινωνία χιλιάδες αυτοκτονίες απελπισμένων ανθρώπων. Αυτά όλα, εκτός από σφάλματα στρατηγικής, είναι και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
Σε τι μπορούν να ελπίζουν όλοι αυτοί, αν τα πράγματα εξελιχθούν όπως προβλέπει το Σχέδιο του Θεού;

Σε τι μπορούν να ελπίζουν αν γυρίσει στο τέλος ο "τροχός" και ο ελληνισμός θριαμβεύσει; Πόσο τυχαίο είναι που τα κεφάλια των Σφιγγών βρέθηκαν πίσω από το ψηφιδωτό τής Περσεφόνης; …Πίσω από το ψηφιδωτό της Θεάς, η οποία πάντα αμύνεται με ένα ασώματο κεφάλι φύλακα; …
Γιατί αυτές οι φύλακες έχουν αυτό το ελαφρώς ειρωνικό μειδίαμα προφανώς απέναντι σ' αυτούς που τις απειλούν;
Γιατί οι Μακεδόνες, όταν έθαβαν τον Ναό για να τον σώσουν, τοποθέτησαν τα κεφάλια των Σφιγγών μπροστά από μια απαγορευμένη είσοδο;

Σε τι μπορεί να ελπίζει ο βλάκας, ο οποίος μπήκε μέσα στη φωλιά του λέοντα για να σκοτώσει τον σκύμνο, όταν ο λέοντας έχει επιστρέψει και βρίσκεται ακριβώς από πίσω του;

Σε τι μπορεί να ελπίζει ο βλάσφημος, ο οποίος μπήκε στο βασίλειο της Περσεφόνης, του Περσέα και της Γοργόνας;

Σε τι μπορούν να ελπίζουν αυτοί, οι οποίοι θέλουν να σκοτώσουν τον Τηλέμαχο την ώρα που έχει γυρίσει ο Οδυσσέας; . . . . . ..


ΠΗΓΗ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ : Α.Τ.