Σάββατο, 4 Ιουλίου 2015

«Για να επιβιώσει η πολιτεία, πρέπει όλα τα μέρη της πόλης να θέλουν την ύπαρξη και την διατήρησή της».

Και Σόλων και μας γ@μούν τον κώλον


«Δεῖ γὰρ τὴν πολιτείαν τὴν μέλλουσαν σῴζεσθαι πάντα βούλεσθαι τὰ μέρη τῆς πόλεως εἶναι καὶ διαμένειν (κατὰ) ταὐτά»

Αριστοτέλης, Πολιτικά Β, 1270.b.21

«Για να επιβιώσει η πολιτεία*, πρέπει όλα τα μέρη της πόλης να θέλουν την ύπαρξη και την διατήρησή της».

(* Με διπλή έννοια: πολίτευμα αλλά και καθιερωμένος τρόπος πολιτικής διαχείρισης).


Το ολέθριον έτος 6406 (βαρβαρικόν έτος 594 π.Χ.) η πόλη της Θεάς Αθηνάς βρίσκεται υπό πλήρη τοκογλυφική κατοχή. Επιχειρήσεις, μαγαζάκια, δουλειές, κλείνουν η μια μετά την άλλη. Οι αγρότες έχουν χάσει τα χωράφια τους ύστερα από μια άνευ προηγουμένου συνωμοσία. Κατέχοντας οικονομικά όλο το φάσμα της αγοράς, οι πλούσιοι γαιοκτήμονες σε συνεργασία με τους μεγαλέμπορους έχουν διαλύσει όλο τον ηθικό ιστό και της παραδόσεις της κοινωνίας. Το σχέδιο είναι αργό, μεθοδικό και ύπουλο. Ελέγχοντας πλήρως την νομοθετική και την εκτελεστική εξουσία οι δυνάστες νομοθετούν και εφαρμόζουν τους νόμους όπως θέλουν.

Επί σειρά ετών, με αθρόες εισαγωγές γεωργικών ειδών (ομοειδών με αυτά που παράγει η Αττική) και με την πώλησή τους σε τιμές κόστους έχουν καταστρέψει τους αγρότες και τους μικροκτηματίες. Οι τελευταίοι δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να δανειστούν για να αγοράσουν τα απαραίτητα προς το ζην. Το μόνο ενέχυρο που μπορούν να δώσουν είναι τα ίδια τους τα σώματα. Με εργαλείο τον τόκο ο οποίος πολλές φορές φτάνει και το 33 % (!) οι δανειστές τους τα παίρνουν όλα. Οι φτωχοί οφειλέτες οδηγούνται σε σχεδιασμένες χρεωκοπίες. Κατόπιν πουλιώνται ως δούλοι και αυτοί και οι οικογένειές τους σε μέρη άγνωστα αφού οι γύπες της ολιγαρχίας εξαντλούν την σκληρότητά τους ζητώντας να πληρωθούν ως τον τελευταίο οβολό τα υπέρογκα και παράνομα πανωτόκια.

Κάποιοι αγρότες που είχαν καταφέρει ...Η συνέχεια ΕΔΩ

Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα.Απλά κρατάμε την ουσία
απο τα (με ''ιδιαίτερο'' τρόπο) γραφόμενα μιάς πένας χωρίς έλεος...
Ενδιαφέροντα και τα σχόλια στο τέλος του άρθρου.