Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

Τα θεμέλιά μας


Εντάξει, θα έρθει σύντομα η στιγμή ν’ αγωνιστούμε (όσοι αγωνιστούμε) γιά μιά καλύτερη Ελλάδα. Εντάξει, η πατρίδα, οι πρόγονοι, η πίστη μας, θάνατος στους προδότες…κτλ κτλ.

Όμως, μέχρι σήμερα ουδείς μίλησε γιά ένα κοινώς αποδεκτό (από τους Έλληνες) σύνολο ιδεών, οι οποίες οφείλουν να χαρακτηρίζουν τον Έλληνα του 21ου αιώνα. Μ’ άλλα λόγια, ποιό θα ήταν ένα καθαρά Ελληνικό «πιστεύω» όλων των σημερινών Ελλήνων;

Μέχρι στιγμής, αυτό δεν το έθεσε ξεκάθαρα κανείς.

Ο σκοπός που το επιχειρώ σήμερα, δεν είναι να συμβιβάσω όσους καλοπροαίρετους Έλληνες τσακώνονται μεταξύ τους ανά τα ιντερνέτια. Ούτε να ξεκαθαρίσω σε λεξικογραφικό επίπεδο τί είναι εθνικισμός, τί πατριωτισμός, κτλ. Μπορεί να έρθουν κι αυτά τ’ αποτελέσματα, αλλά υπάρχει απείρως σημαντικώτερο ζητούμενο:

  • Επιτέλους, τί αντιπροσωπεύουμε ως έθνος;
  • Ποιές είναι οι κοινώς αποδεκτές πάγιες καί αναλλοίωτες αρχές μας, ως Ελλήνων;

Μ’ άλλα λόγια, τί ΔΕΝ πρόκειται να θέσουμε ως σφάγιο στον βωμό της κουβέντας ποτέ, με κανέναν;

Μ’ άλλα ακόμη λόγια, βλέπεις πχ πως οι ιουδαίοι, ενώ είναι πάσης φυλετικής προελεύσεως, δεν συζητάνε τα θρησκευτικά πιστεύω τους. Σου λένε, αυτά είναι. Θες πάρ’ τα, θες φύγε. Αλλά δεν θα τα κάνεις εσύ όπως θες. Τα ίδια καί οι μωαμεθανοί γιά τα δικά τους – οι οποίοι, μάλιστα, έχουν … «θεία εντολή» να τα φορέσουν καπέλλο στους πάντες! (Κι αν χρειαστεί, με το στανιό.)

Εμείς, όμως, ως Έλληνες; Σε ποιά θέματα θα κόψουμε πάραυτα τον βήχα κάθε πονηρού;

Απαντώ.

α. Προέλευση του έθνους μας


1. Η ιστορία του πολιτισμού δεν είναι γραμμική. Ο πολιτισμός δεν ξεκίνησε από κάποια εξελιγμένα είδη πιθήκων, γιά να φτάσει στις μέρες μας στα διαστημικά ταξίδια – καί δή, μέσα σε κάποιες χιλιάδες χρόνια «απο κτίσεως κόσμου». Τα πανεπιστήμια εδώ κάνουν λάθος, καί οφείλουν ν’ αναθεωρήσουν.

Ο πολιτισμός των ανθρώπων σηκώθηκε κι έπεσε πολλές φορές, κι αυτό είναι η Ελληνική θέση.

Τώρα, το πόσες φορές συνέβη αυτό καί πόσες θα ξανασυμβεί, ουδείς (είναι σε θέση να) γνωρίζει.

2. Εμείς οι Έλληνες έχουμε ανιχνεύσιμη Ιστορία τουλάχιστον εκατό χιλιάδων ετών.

3. Είμαστε -ουσιαστικώς καί τυπικώς- αυτόχθονες στη χώρα μας. (Επομένως, μακριά από μας διάφορες σοφολογιώτατες ψευδοϊστορικές κουτοπονηριές, καθαρά αποβλέπουσες στην ιδιοκτησία του οικοπέδου «Ελλάς».)

4. Είμαστε φυλετικώς αναλλοίωτοι απ’ αρχαιοτάτων χρόνων – καί με πιστοποίηση εργαστηρίου πλέον. Δώσαμε dna σε άλλους λαούς (πχ απαγωγές γυναικών, γενίτσαροι), αλλά δεν πήραμε.

Το τί νομίζει ο καθένας περί της φυλετικής μας καθαρότητας, δεν μας αφορά. (Η δε άποψη πως η -πονηρή- κουβέντα υπερισχύει του εργαστηρίου, είναι ίδιον ηλιθίων.)

β. Σχέσεις μας με άλλα έθνη


5. Δεν έχουμε συγγενή έθνη μεταξύ των μη Ελλήνων, παρά μόνον κάποιους ελληνογενείς πληθυσμούς γύρω από τη Μεσόγειο, όμως μη συνειδητοποιημένους επαρκώς σήμερα. Συνεπώς,

6α. Δεν ελπίζουμε σε υπεράσπιση από κανέναν εξωελληνικό παράγοντα.

6β. Όλα τα υπόλοιπα έθνη είναι εχθρικά απέναντί μας.
Δηλαδή, έχουν εξ ορισμού το …τεκμήριο της ενοχής!

Εκτός απ’ όσα εκπληρώνουν τις εξής τρείς προϋποθέσεις:

(i) βρίσκονται μακριά απ’ την Ελλάδα,
(ii) ούτε μας απασχόλησε ποτέ η παρουσία τους, ούτε η δική μας αυτά, καί
(iii) δεν έχουν εκφράσει ποτέ τους κοσμοκρατορικές βλέψεις.

Σ’ αυτά μπορούμε να διακρίνουμε ουδετερότητα – καί ίσως κάποια στοιχεία φιλίας προς το δικό μας έθνος. (Εντελώς ανεπαρκής, όμως, αυτή η φιλία γιά οποιοδήποτε ουσιαστικό αποτέλεσμα υπέρ μας.)

6γ. Συνεπώς, το μέλλον της Ελλάδας οφείλει να ΜΗΝ περνάει μέσα από αλλογενείς «σωτήρες» – όποιοι καί νά ‘ναι αυτοί.

7α. Οι επίσημες σχέσεις μας με τ’ άλλα έθνη, εκφραζόμενες μέσωι συνθηκών, είναι απλώς προσωρινά καί πρόσκαιρα πατσαβουρόχαρτα.

Αυτό συμβαίνει, επειδή: (i) οι εκάστοτε πρωθυπουργοί της Ελλάδας δεν έγιναν τέτοιοι από λαϊκές συνελεύσεις, αλλά εξελέγησαν μέσα από μιά …βιτρίνα έτοιμων πολιτικών …προϊόντων, την οποία ο λαός δεν …διακόσμησε ποτέ από μόνος του. Άρα, οι υπογραφές τους δεν αντιπροσωπεύουν τον Ελληνικό λαό, παρά μόνον τους εαυτούς τους. (Επομένως, τις κρατάμε μονάχα όσο κρίνουμε σκόπιμο.)

Καί (ii), επειδή η συντριπτική πλειονότητα των υπολοίπων εθνών μας έδειξε αμέτρητες φορές ακριβώς το ότι θεωρούν πως συνθήκες κι υπογραφές είναι μονάχα γιά τον καμπινέ. Εμείς δεν έχουμε κανέναν λόγο να γίνουμε βασιλικώτεροι του βασιλέως.

7β. Δεν επικαλούμαστε το «Ιστορικό Δίκαιο» στις εθνικές διεκδικήσεις μας. Όχι πως δεν τό έχουμε, αλλά είναι καλό μόνο γιά φιλολογικά απογεύματα σε συλλόγους καί σαλόνια. (Με λυσσασμένες μαϊμούδες, δεν συζητάς φιλοσοφικώς. Τις πλακώνεις στις ηρεμιστικές ενέσεις καί τις χώνεις κατευθείαν στα κλουβιά τους – αν μπορείς.)

Υπάρχει μόνο το Δίκαιο της Ισχύος.


Η επιμονή μερικών Ελλήνων (διπλωματών καί άλλων) να προσπαθούν με το κουβεντολόϊ να πείσουν αλλοφύλους γιά τα ιστορικά μας δίκαια, είναι λίαν επιεικώς βλακεία. Γίνεται μερικώς δεκτή, επειδή σ’ αυτή την ιστορική μας φάση δεν έχουμε την απαιτούμενη ισχύ.

7γ. Δεν θεωρούμε πως είμαστε ανώτεροι ή κατώτεροι κανενός έθνους. (Άσχετο τί λέμε από μέσα μας! ) Αλλά, όπως γίνεται καί με τους μεμονωμένους ανθρώπους, γνωρίζουμε πως όλοι θέλουν γιά παρέα τους καλούς, καί ουδείς τους παλιανθρώπους. Ας φροντίσουμε η Ελλάδα να είναι περιζήτητη στις διεθνείς παρέες!

8α. Η Ελλάδα έχει κάθε δικαίωμα στην αυτοάμυνα. Κι επειδή τα αδικήματα εναντίον μας ουδέποτε παραγράφονται,

8β. Η Ελλάδα έχει κάθε δικαίωμα στη διεκδίκηση αποζημιώσεων, αδιάφορο πόσος χρόνος πέρασε από τη ζημιά εις βάρος της. «Παραγραφές», κι άλλες παρεμφερείς νομικίστικες πορδές του «Διεθνούς Δικαίου», απλά δεν ισχύουν γιά μας. Θα διεκδικήσουμε τα χρεωστούμενα, με όποιον τρόπο μπορέσουμε καί σε όποια χρονική στιγμή μπορέσουμε.

(Κάποια στιγμή θα βγάλω τον …τιμοκατάλογο, του τί μας χρωστάει ο καθένας. Στο μεταξύ, η Γερμανία ν’ αρχίσει να μαζεύει τα όβολα γιά αποζημίωση ύψους 5 τρίς ευρώ. Οι δε λοιποί, να μη χαίρονται. Τους περιμένουν κι αυτουνούς κάτι «δωράκια» …μήκους σημαντικά.)

8γ. Η τιμωρία των εχθρών της Ελλάδας, όποτε αυτή αποδοθεί, είναι θέμα που αποφασίζεται με γνώμονα αποκλειστικώς τα εθνικά Ελληνικά συμφέροντα. Δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη κανενός άλλου επ’ αυτού.

γ. Θρησκεία – ιδεολογίες


9α. Η μοναδικότητά μας ως έθνους φαίνεται κι απ’ τη μοναδικότητα της θρησκείας μας. Κι επειδή η θρησκεία είναι μονοσήμαντη έκφραση της ψυχής ενός έθνους, θεωρούμε πως τα -πλην Ορθοδοξίας- λοιπά δόγματα του χριστιανισμού είναι ξεχωριστές θρησκείες, καί όχι παραλλαγές ενός βασικού θέματος. (Όθεν, η όποια σχεδιαζόμενη «ένωση των Εκκλησιών» είναι κάτι το ουτοπικό.)

9β. Οι θρησκείες είναι παροδικά φαινόμενα, εξυπηρετούντα τις εκάστοτε πνευματικής φύσεως ανάγκες των εθνών. Οι εξωτερικές μορφές τους, δηλαδή. Διότι στο βάθος η σχέση ενός έθνους με το Θείον παραμένει απαράλλαχτη.

9γ. Σε ανιχνεύσιμο βάθος παρελθόντος, η όποια πάλη των Ελλήνων με ξένους λαούς συνοψίζεται στην πάλη των πιστών του Διός (Έλληνες) με τους παντοειδείς πιστούς του Κρόνου.

9δ. Η παρούσα θρησκεία μας είναι προϊόν ιστορικού συμβιβασμού, καί κάποια μέρα θ’ αποκαθαρθή εντελώς από τα κρόνια στοιχεία της. Νομοτελειακώς.


«Παλαιά Διαθήκη», ψαλμωδικές ύβρεις εναντίον των Ελλήνων (πχ κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας), «Άγιος Κύριος Σαββαώθ», άγιοι «εξ εβραίων», Μακκαβαίοι αγιοποιηθέντες, «προφητάνακτες» (που έστειλαν τον σύζυγο της παντρεμένης να σκοτωθεί, γιά να γ_μήσουν ανενόχλητοι), θυγατέρες του Λώτ, καί λοιπά καί λοιπά, όταν έρθ’ η ώρα θα πάνε στα σκουπίδια κατ’ ευθείαν.

Όποιου του ξυνίζουν αυτά που γράφω, ας έχει υπόψη του ότι το …συμβαλλόμενον κρόνιον μέρος ήδη έχει αρχίσει ν’ αποχωρεί από μόνο του από τη θρησκεία των Ελλήνων. Δεν έχει «μά» καί «μού» εδώ. Όλοι θα κληθούμε λίαν συντόμως να διαλέξουμε πλευρά: ή με την Ελλάδα, ή με τον Κρόνο.

9ε. Η διάδοση της εκάστοτε θρησκείας των Ελλήνων σε αλλοφύλους, απαγορεύεται να γίνεται «άντε γιούργια». Πρώτα ρωτάμε, καί μετά μιλάμε. Δεν χαρίζεις την ψυχή σου στον καθέναν, καί δη αμέσως!

10. Οι ιδεολογίες είναι πρόσκαιρες, ενώ η πατρίδα αιώνια. Έτσι,

11. Καμμία ιδεολογία (εθνικιστική καί μη) δεν μπορεί να τοποθετείται πάνω απ’ την πατρίδα.

12. Οι ιδεολογίες είναι πρόσκαιρες καί σε σχέση με την αλήθεια. Συνεπώς, δεν μας ενδιαφέρουν πχ οι τυχόν «μαϊμούδικοι» (καί σκόπιμοι εκ του πονηρού) μοντέρνοι ορισμοί της έννοιας του έθνους, που πάνε να βολέψουν λαούς χωρίς εθνική συνοχή. (Όπου το έθνος ταυτίζεται με το κράτος. Ώ, της βλακείας: είσαι Έλληνας, αν πληρώνεις Εφορία στην Ελλάδα!!!)

Αυτοί που λένε τέτοιες σοφίες, παρακαλούνται να τις κρατήσουν γιά τους εαυτούς τους.

13. Οι προσπάθειες ανάμειξης εθνών σε μία πολυφυλετική σαλάτα, είναι απλά καταστροφικές. Γιά όλους. Τίποτε άλλο. Ως Έλληνες, αντιτιθέμεθα 1000%.

δ. Κοινωνία εντός Ελληνικού έθνους


14. Το έθνος είναι η πρωταρχική αξία, ναί, αλλά το υγιές έθνος. Δεν νοείται Ελλάδα γεμάτη με λαμόγια καί προδότες, μονάχα γιά χάρη της εθνικής ενότητας. Μας ενδιαφέρει η επιβίωση της Ελλάδας στους αιώνες που έρχονται, κι όχι το κορνιζάρισμα πιστοποιητικών επιτυχούς εθνικής ενότητας. Τα σκάρτα στοιχεία θ’ αποκοπούν από τον εθνικό κορμό. Παντί τρόπω !

15. Έθνος χωρίς κοινωνική δικαιοσύνη, είναι έθνος σε αναπηρική καρέκλα. Επομένως, ας φροντίσουμε την υγεία του.


Αυτά είχα να πω. Αυτές είναι οι πάγιες καί αδιαπραγμάτευτες αρχές του έθνους των Ελλήνων, όπως τις βλέπω.

(Θέματα όπως ποιά είναι η καλύτερη μορφή πολιτεύματος, ή αν οδεύουμε προς αχρήματη κοινωνία, νομίζω πως μπορούν να περιμένουν.)

Όσοι πραγματικοί πατριώτες έχουν αντιρρήσεις, δικαίωμά τους. Αλλά ας αναρωτηθούν γιά ποιά ακριβώς Ελλάδα μιλάνε.

ΠΗΓΗ

ΧΩΡΙΣ ΘΕΜΕΛΙΑ :

Εδώ θα γίνει ο λάκκος μας


Όσο το δικό μας κεφάλι χτυπάει σε τοίχο τόσο οι απόγονοι αυλικοί των Βαυαρών στήνουν τα τάγματά τους με μεγάλη άνεση για να μας ακρωτηριάσουν με το νόμιμο των ψηφισμάτων, διαγγελμάτων, εγκυκλίων και νόμων.

Κλαψουρίζουμε για την κατάντια μας και το αύριο που θα μάς βρει χωρίς ψωμί και νερό στο τραπέζι και η άνοια έχει γίνει το χαρακτηριστικό εκατομμυρίων πολιτών που πλέον δεν ξέρουν ούτε γιατί ζουν, ούτε πού πάνε, ούτε τι να κάνουν. Σαν πρόβατα κλεισμένα στο μαντρί ακούνε τους λύκους να τριγυρίζουν και ποδοπατώντας ο ένας τον άλλον περιμένουν την τελική εισβολή και το μακελειό που θα ακολουθήσει.

Το σιχτίρισμα άργησε πολλά χρόνια και τα χαστούκια, που απανωτά έπρεπε να πέφτουν σε κάθε ευκαιρία στα μάγουλα των πολιτικών και όλων των κοπρόσκυλων που τους φυλάνε, τελικά δεν θα έρθουν ποτέ.

Ξεκίνησε η ιστορία και αποβάλλει τον λαό σαν πλέμπα και τα καθίκια που μπουσουλούσαν ανάμεσα μας χρόνια τώρα βρήκαν πάτημα πάνω στο σβέρκο μας και σήκωσαν ανάστημα. Κουνάνε δακτυλάκια απειλητικά εναντίον μας, προειδοποιούν για την νομιμότητα της αναγκαίας για την ειρήνη λεπίδας που θα χωθεί στα λαρύγγια μας.

Σκιαζόμαστε τις κυράτσες που πήραν θέση στα υπουργικά συμβούλια. Σκιαζόμαστε τους ηλίθιους που κάθονται στα έδρανα της Βουλής στήνοντας κάθε τόσο και από ένα τσίρκο σε επανάληψη. Και μετά σχολιάζουμε ποιος τα είπε καλύτερα στον άλλο θέλοντας με το ζόρι να πείσουμε τον εαυτό μας ότι άλλη λύση δεν μένει παρά να επιλεχθεί δημοκρατικά (μη χέσω) η επόμενη κυβερνοτοσυμμορία που θα μάς βγάλει από το αδιέξοδο.

Το μεγαλύτερο αδιέξοδο είναι η δημοκρατία όταν έχεις πάρει απόφαση ότι η επιλογή σου πρέπει να γίνει ανάμεσα σε αυτά που η εξουσία σού επιβάλλει.

Φτάσαμε στο σημείο που δεν είναι ο λαός που θα αποφασίζει για την κυβέρνησή που θα έχει, αλλά η εξουσία που θα αποφασίζει τι λαό θα έχει. Μεθοδικά τον έφτιαξαν τον λαό που βολεύει την δημοκρατία όλα τα ταγεροκούστουμα που την κόβουν και την ράβουν στα μέτρα τους καθισμένα στα έδρανα του μπουρδελοβούλιου. Στο μπόι της ρηχότητας της ψυχής τους, της συνείδησης τους και της προσφοράς τους πνίγεται η δημοκρατία.

Λαός που κλαψομουνιάζει, λαός που σκιάζεται στην επόμενη απειλητική επιστολή από τις υπηρεσίες του κράτους, λαός που δεν τον νοιάζει που είναι η χώρα του αρκεί να έχει αύριο μια ελπίδα να δει το μισθό του στα 500 ευρώ και να μην χάσει τις μουχλιασμένες καταναλωτικές του συνήθειες. Λαός που κρύβεται κάτω από τα βομβαρδισμένα ερείπια κάνοντας τον πεθαμένο μη και η επόμενη βόμβα δεν τον "μυριστεί" και δεν τον κάνει κιμά.

Ο ναζιστής Μάρδας στο ξεκαθάρισε βάζοντας τον μετανάστη και τον πρόσφυγα ως σημείο αναφοράς ότι στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα χρόνια αν δεν έχεις χρήμα δεν ζεις. Ψοφάς. Στο είπε και εσύ νόμισες ότι το είπε για τους σακατεμένους από πολέμους μην έχοντας ακόμη καταλάβει ότι ζεις έναν πόλεμο μόνο που δεν έχεις το πειστήριο της σφαίρας που καρφώθηκε στον τοίχο του σπιτιού σου.

Τα πρόβατα σιγά-σιγά θα αραιώνουν.

Από το μαντρί θα σέρνονται για σφάξιμο και θα νιώθουν λυτρωμένα που βγήκαν για ένα λεπτό έξω από τους τέσσερις τοίχους μέχρι η λεπίδα να τους πάρει τον λαιμό.

Η νέα ράτσα θα είναι βελτιωμένη. Θα έχει γερό κομπόδεμα για να έχει δικαίωμα στέγης, δικαίωμα τροφής, δικαίωμα στο νερό, δικαίωμα για υγεία, δικαίωμα για δικαιώματα. Σε αυτή την ράτσα, που το πορτοφόλι θα είναι υψηλότερο δικαιολογητικό από την ίδια την ζωή, εκατομμύρια προβάτων είναι χαμένα από χέρι. Είναι τελειωμένα πριν καν βελάξουν με απορία το "γιατί".

Το "γιατί" απαντήθηκε απανωτά σε εκλογικές κάλπες, σε καιρό που ένα κομμάτι της κοινωνίας έπεφτε και το άλλο ανέμιζε παντιέρες "ανατροπής" και "ελπίδας". Μετά έπεφτε και το επόμενο κομμάτι της κοινωνίας και οι παντιέρες συνέχιζαν να ανεμίζουν με γραμμένα "ΝΑΙ" πάνω τους κάνοντας το σπίτι τους καλύβα της Ε.Ε.

Η απάντηση δίνεται στην αριστοτεχνική υπόκλιση που κάνει ο καθένας κάθε βράδυ για τη πράξη υποταγής που παίζει όλη μέρα σε κάθε καινούργιο σενάριο που του δίνει ο σκηνοθέτης πολιτικός σωτήρας του.

Το "άει σιχτίρ" άργησε πολύ και τελικά έμεινε στον πάτο του συρταριού της Ιστορίας. Η ειρήνη νίκησε στην χώρα χωρίς σύνορα μα με τόσους πολλούς φράκτες. Απέδειξε στο πόπολο ότι το μαντρί ήταν ο παράδεισός του. Η μεταλλαγμένη κομματική τροφή στην ώρα της, το κούρεμα στο μήνα που έπρεπε, το άρμεγμα με την απαραίτητη συχνότητα και το σφάξιμο χωρίς ούτε μία αντίδραση. Η επιλεγμένη δημοκρατικά μη βία ήταν στα μέτρα που ήθελαν οι κυβερνήτες και οι δανειστές του λαού που γέννησαν. Σαρξ εκ σαρκός της εξουσίας απέδειξε ότι είναι ο λαός.

Τελικά, άλλος πυροσβεστήρας στο πολιτικό σκηνικό δεν χρειάζεται. Άλλα κόμματα "ανατροπής" και "επανεκκίνησης του κράτους" είναι περιττά. Τώρα θα παίζει το "ευρωπαϊκόν" και το "εθνικόν" σε λα μείζονα να χαίρονται τα πρόβατα που πάνε μετά συνοδείας τραγικής μπάντας στο σφαγείο αποχαιρετώντας την Αλεξάνδρεια που δεν αγάπησαν ποτέ.

Ο λαός σιχτίρισε τον εαυτό του και έγινε από μόνος του το σταθερότερο ανάχωμα μιας ανελέητης χρηματοδοτούμενης δημοκρατίας.

 

ΠΗΓΗ
ΣΥΖΕΥΞΗ/ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ/ΦΩΤΟ:Α.Τ.