Ο "θάνατος" της Γιουγκοσλαβίας δεν ήταν ένα φυσικό γεγονός ...Ήταν "δολοφονία". Δεν ήταν οι Κροάτες ή οι Σέρβοι ιδιόμορφοι, ώστε σε αυτήν την ιδιομορφία να οφείλεται ο ξαφνικός αυτός "θάνατος".
Οι Κροάτες και οι Σέρβοι δεν διαφέρουν από τους Πρώσους ή από τους Βαυαρούς. Όσο εύκολα έγινε μακελειό μεταξύ Κροατών και Σέρβων, άλλο τόσο εύκολα μπορεί να προκληθεί κάτι ανάλογο και μεταξύ Βαυαρών και Πρώσων ...Όρεξη και χρήμα να υπάρχει. Αυτή η όρεξη και το χρήμα υπήρχε προφανώς για τη Γιουγκοσλαβία. Πολλοί ήθελαν τον "θάνατό" της, γιατί ήταν πραγματικά ισχυρή και τους απειλούσε. Την ίδια τη Γερμανία μπορούσε να την απειλήσει ακόμα και με οικονομική καταστροφή σε περίπτωση που άλλαζε ο μεταψυχροπολεμικός σχεδιασμός, χωρίς να υπάρξει έλεγχος των μεταφορών.
Όμως, δυστυχώς για τους Γιουγκοσλάβους, δεν πρόλαβαν να επωφεληθούν. Σε τέτοιες περιπτώσεις άλλοι αποφασίζουν ποιοι θα εμφανίζονται "σταθεροί" και ποιοι θα "αποσταθεροποιούνται". Το θέμα είναι ότι η Γιουγκοσλαβία εκείνης της εποχής διέθετε όλα τα προσόντα, τα οποία θα της επέτρεπαν να γίνει "εγγυητής" της ομαλής και απροβλημάτιστης "τροφοδοσίας" της Ευρώπης με τα προϊόντα της Ανατολής. Διέθετε όλα τα προσόντα να "κονομήσει" μαζί με την Ελλάδα ό,τι στις τελευταίες δεκαετίες κέρδισε η Ολλανδία ή η Γερμανία εξαιτίας των μεταφορών. Όμως, το κυριότερο πλεονέκτημα της Γιουγκοσλαβίας —σε σχέση με τη Γερμανία εκείνης της εποχής— ήταν ότι διέθετε τα πάντα, χωρίς να έχει χρέη.
Ήταν μια εποχή που τα κράτη δεν είχαν χρέη.
Δεν υπήρχε ο ανεξέλεγκτος δανεισμός της Νέας Τάξης και ο καθένας αναπτυσσόταν με βάση τις δυνατότητές του και με ελάχιστες έξωθεν βοήθειες. Ήταν όμως όλα τα κράτη χωρίς χρέη; ...Όχι βέβαια. Χρέη είχε μόνον η Γερμανία. Σε μια εποχή λοιπόν που η Γερμανία ήταν ο μεγάλος "ασθενής" της Ευρώπης και τα έξοδα της ενοποίησής της επιδείνωναν την κατάστασή της, η Γιουγκοσλαβία πρόβαρε "κουστούμι" μεγάλου ευρωπαϊκού κράτους. Η Γερμανία βυθιζόταν στα χρέη τής ενοποίησης και ταυτόχρονα αυτή η ενοποίηση την απειλούσε με απόλυτη καταστροφή, εφόσον "ενεργοποιούσε" όλες τις υποχρεώσεις της απέναντι στα θύματά της και οι οποίες είχαν "ανασταλεί", εξαιτίας της διαίρεσής της.
Το 1992 η κατάσταση τού κατ’ εξακολούθηση "μακελάρη" της Ευρώπης ήταν τραγική. Τι έκανε; Αυτό, που γνωρίζει να κάνει ένας "μακελάρης". Την 1η Μαρτίου του ίδιου χρόνου μεθόδευσε τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας. Φορτωμένη με χρέη —και μπροστά στο ενδεχόμενο της καταστροφής της— "σκότωσε" αυτόν, τον οποίο δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί. Πάνω στο "πτώμα" της Γιουγκοσλαβίας "έχτισε" η Γερμανία τη σημερινή της υπεροχή. Δεν το έκανε όμως μόνη της. Ολόκληρη η Προτεσταντική Συμμορία συνεργάστηκε σε αυτό το έγκλημα. Γερμανοί, Βρετανοί, Ολλανδοί και λοιποί Προτεστάντες ήταν αυτοί, οι οποίοι "βύθισαν" τη Γιουγκοσλαβία στο χάος.
Εκεί χτύπησαν τα κτήνη ...Στην "καρδιά" της πολυεθνικής και πολυθρησκευτικής Γιουγκοσλαβίας ...Στη "βιτρίνα" της, η οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή έκανε περήφανους —και άρα ένωνε— τους Γιουγκοσλάβους και ενδεχόμενη καταστροφή της μπορούσε να τους διχάσει. Οι Προτεστάντες του Βορρά με προβοκάτσιες και άπειρο χρήμα "ξεσήκωσαν" τους μουσουλμάνους εναντίον των χριστιανών. Ποιους μουσουλμάνους; ...Τους γνωστούς ...Τους ίδιους, οι οποίοι σήμερα προκαλούν την "αιμορραγία" στη Συρία. Πώς τους ξεσήκωσαν; ...Με τα ίδια μέσα, που τους ξεσηκώνουν και σήμερα στη Συρία ...Με τα χρήματα των Σαουδαράβων ...Με χρήματα των σουνιτών Σαουδαράβων οι σουνίτες χαφιέδες του σουνίτη Ιζετμπέκοβιτς σκότωσαν τους ισλαμιστές, για να "δολοφονήσουν" τα κτήνη τη Γιουγκοσλαβία.
Με τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας δεν επέτρεψαν στον νέο "δρόμο του μεταξιού" να ακολουθήσει τη φυσική του —και άρα την πιο σύντομη— διαδρομή προς το κέντρο της Ευρώπης και άρα να περάσει από τα Βαλκάνια ...Με ανθρώπινη σάρκα και αίμα έφραξαν τον "αγωγό" των Βαλκανίων ...Με πτώματα "μπάζωσαν" τη "λεωφόρο" που τους απειλούσε. Με τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας πέτυχαν να περάσουν τον "αγωγό" από το Γιβραλτάρ και να τον συνδέσουν με τη Βόρεια Θάλασσα ...Αυτό ήταν το ζητούμενο του γιουγκοσλαβικού εμφυλίου ...Άλλαξε ο "χάρτης" του παγκόσμιου εμπορίου.
Με τον τρόπο αυτόν ακύρωσαν τόσο το σιδηροδρομικό όσο και το οδικό δίκτυο της στρατηγικής βαλκανικής χερσονήσου. Το "ξήλωσαν" στην κυριολεξία, προκειμένου αυτή η "ακύρωση" να έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Δημιούργησαν νέα εθνικά σύνορα, που, όταν δεν ήταν "σφραγισμένα", εξαιτίας των εμπόλεμων καταστάσεων, επιβάρυναν πάρα πολύ τη μεταφορική λειτουργία, προσθέτοντας νέα σημεία ελέγχου και άρα πρόσθετους λόγους μεγάλων καθυστερήσεων. Έκαναν την πρώην Γιουγκοσλαβία έναν χώρο τόσο προβληματικό και απρόβλεπτο, που κανένας σοβαρός μεταφορέας δεν ήθελε να την εντάξει στον σχεδιασμό του.
Παραδόθηκαν τα πάντα σε κακοποιούς και διέλυσαν τα πάντα ...Πολιτικούς κακοποιούς, όπως ο Μιλόσεβιτς, ο Μητσοτάκης, ο Τούτζμαν ή ο Μπερίσα. Απ΄ αυτούς βγήκαν πραγματικοί κακοποιοί του δρόμου, οι οποίοι παρίσταναν τους πολιτικούς ηγέτες. Όλοι οι "νονοί" του λαθρεμπορίου όπλων, ανθρώπινων οργάνων και ναρκωτικών έγιναν πολιτικοί ηγέτες της περιοχής. Εγκληματίες, που στόχο τους είχαν να πλουτίζουν με τη διαφθορά και να ξεπλένουν χρήμα με "αντιπαροχή" να ελέγχουν τα "περάσματα". Κάθε διακόσια χιλιόμετρα και ένας κακοποιός "φύλαρχος", ο οποίος έπαιρνε εντολές κατόπιν απειλών ...Κακοποιοί όπως ο Τζίτζιτς, ο Θάτσι και βέβαια ο "απόγονος" του Μεγάλου Αλεξάνδρου με το όνομα Γκρουέφσκι ...Ο κακοποιός, ο οποίος έχει εξευτελίσει έναν ολόκληρο λαό, βάζοντάς τον να κυκλοφορεί με "πλαστή" ταυτότητα...
Με "άνωθεν" υποδείξεις η ελληνική πολιτική ηγεσία πρόδωσε τον ελληνικό λαό και συνετέλεσε με όλους τους τρόπους στη γιουγκοσλαβική διάλυση, η οποία και δεν την συνέφερε, αλλά και που ταυτόχρονα ήταν μια ανθρωπιστική τραγωδία ...Με το αζημίωτο βέβαια ...Όσο πιο πολύ μας πρόδιδαν, τόσο πιο πολύ βολεύονταν. Μήπως από συμπάθεια "χάιδευε" εκείνη την εποχή ο Μπους τη Ντορούλα; Μήπως από εξυπνάδα έγινε υπουργός ο Κυριάκος; Η προδοσία του "βρικόλακα" απέδωσε καρπούς και τα παιδιά του απολαμβάνουν ακόμα και σήμερα μεγαλεία και βολέματα. Εξανέμισαν τις προοπτικές και το μέλλον τού ελληνικού λαού, για να πάρουν χρίσματα από την πρεσβεία και να μας κυβερνήσουν.
...Έκαναν και την ψευδοφασαρία με τον Σαμαρά και την "πτώση" της Κυβέρνησης Μητσοτάκη και κανένας δεν αντέδρασε. Μέχρι να καταλάβαινε ο κόσμος ότι ο Μητσοτάκης και ο Σαμαράς ήταν συνεταίροι, θα περνούσαν χρόνια. Θα "αποζημιωνόταν" και ο Σαμαράς με την πρωθυπουργία και κανένας δεν θα θυμόταν τίποτε.
Το "μακεδονικό" ζήτημα μετέτρεψε την FYROM σε έναν αγεφύρωτο "πορθμό", ο οποίος μετέτρεπε την ηπειρωτική Ελλάδα σε απομονωμένο "νησί".
Με τον τρόπο αυτόν οι Προτεστάντες του Βορρά δεν επέτρεπαν στην Ελλάδα να "φτάσει" μέχρι το κέντρο της Ευρώπης ...Την μετέτρεψαν σε ένα "τυφλό" λιμάνι χωρίς προορισμό ...Έναν "σταθμό" χωρίς δρόμο. Εξαιτίας αυτής της αδυναμίας σύνδεσης της Ελλάδας με την υπόλοιπη Ευρώπη δεν είχαν λόγο να σταματήσουν τα εμπορικά πλοία στον Πειραιά, γιατί τα εμπορεύματα δεν μπορούσαν να συνεχίσουν από εκεί την πορεία τους προς την Ευρώπη. Άρα; Άρα, έπρεπε να συνεχίσουν τα ίδια τα πλοία την πορεία τους προς το Γιβραλτάρ και επομένως προς την "πίσω" πλευρά της Ευρώπης. Το αναγκαίο της μεταφοράς δικαιολογούσε τα επιπλέον κόστη που φορτώνονταν τα προϊόντα μέχρι να φτάσουν στην άλλη πλευρά της Ευρώπης.
Αυτό είναι το κόλπο. Χωρίς να φαίνονται οι εγκληματίες ιμπεριαλιστές ότι τα αρπάζουν όλα για τους εαυτούς τους, μοιράζουν το παιχνίδι, χωρίς να αλλάζουν οι "παράμετροί" του. Ενώ κάνουν υποτίθεται μοιρασιά, παραμένουν και πάλι οι ίδιοι "παίκτες" στο "κόλπο" ...Δεν μπαίνουν νέοι παράγοντες στο "κόλπο" και αυτό ήταν το ζητούμενο. Οι Κινέζοι, με την κρατική COSCO, θα μεταφέρουν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη και οι Προτεστάντες θα αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα ...Κανένας άλλος "ενδιάμεσος" ...έστω κι αν η χώρα του αναγκαστικά "παρεμβάλλεται" σε αυτό το δίκτυο ...Απλό κόλπο. "Τράβηξαν" την Κίνα μέχρι τη Μεσόγειο και από εκεί ανέλαβαν οι ίδιοι ...Μέχρι την εξωτερική πύλη του λιμανιού του Πειραιά είναι "Κίνα" και από εκεί, που ξεκινάει το δίκτυο, είναι Προτεσταντικό "Ρότερνταμ". Έχουν "λιμάνι" στη Μεσόγειο, χωρίς να "ακουμπάει" στη θάλασσα. Έχουν "λιμάνι", το οποίο ακουμπά στον μαντρότοιχο του Θριάσιου Πεδίου.
Από τη στιγμή που εξασφάλισαν ότι δεν θα προστεθούν νέα "χέρια" που θα μοιράζονται τα κέρδη, ήταν έτοιμοι για τις αλλαγές. Τώρα ενώνουν τον Πειραιά με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Γιατί; Γιατί το Προτεσταντικό Αληταριό —τύπου Τόμσεν— θα επιχειρήσει να περάσει πάση θυσία το δίκτυο των υποδομών —το οποίο συνδέεται με το λιμάνι— σε ξένα χέρια ...Στα δικά τους χέρια ...Στα χέρια της δικής τους Siemens. Τα πάντα θα περνάνε από την Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα πλέον δεν θα ανήκει στους Έλληνες. Δίνουν το μεγάλο λιμάνι της χώρας στους Κινέζους, αλλά θα κρατήσουν για τους εαυτούς τους όλα τα υπόλοιπα, τα οποία αφορούν τις υποδομές — μέχρι τα κινέζικα προϊόντα να φτάσουν στις ευρωπαϊκές αγορές. Σιδηροδρομικά και οδικά δίκτυα τα έχουν ήδη "καπαρωμένα" ...Τηλεπικοινωνίες, αεροδρόμια επίσης.......
Οι ιδιωτικοποιήσεις και η ελεύθερη οικονομία επιβάλλεται μόνον στους Έλληνες. Μόνον το ελληνικό κράτος πρέπει να "περιοριστεί". Το λιμάνι του Ρότερνταμ δεν πειράζει να βρίσκεται στα χέρια του ολλανδικού κράτους ...Ο Πειραιάς να μην βρίσκεται στα χέρια του ελληνικού κράτους.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2014/01/o-agnostos-polemos.html
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ/ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ:Α.Τ.
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ:
Οι Κροάτες και οι Σέρβοι δεν διαφέρουν από τους Πρώσους ή από τους Βαυαρούς. Όσο εύκολα έγινε μακελειό μεταξύ Κροατών και Σέρβων, άλλο τόσο εύκολα μπορεί να προκληθεί κάτι ανάλογο και μεταξύ Βαυαρών και Πρώσων ...Όρεξη και χρήμα να υπάρχει. Αυτή η όρεξη και το χρήμα υπήρχε προφανώς για τη Γιουγκοσλαβία. Πολλοί ήθελαν τον "θάνατό" της, γιατί ήταν πραγματικά ισχυρή και τους απειλούσε. Την ίδια τη Γερμανία μπορούσε να την απειλήσει ακόμα και με οικονομική καταστροφή σε περίπτωση που άλλαζε ο μεταψυχροπολεμικός σχεδιασμός, χωρίς να υπάρξει έλεγχος των μεταφορών.
Όμως, δυστυχώς για τους Γιουγκοσλάβους, δεν πρόλαβαν να επωφεληθούν. Σε τέτοιες περιπτώσεις άλλοι αποφασίζουν ποιοι θα εμφανίζονται "σταθεροί" και ποιοι θα "αποσταθεροποιούνται". Το θέμα είναι ότι η Γιουγκοσλαβία εκείνης της εποχής διέθετε όλα τα προσόντα, τα οποία θα της επέτρεπαν να γίνει "εγγυητής" της ομαλής και απροβλημάτιστης "τροφοδοσίας" της Ευρώπης με τα προϊόντα της Ανατολής. Διέθετε όλα τα προσόντα να "κονομήσει" μαζί με την Ελλάδα ό,τι στις τελευταίες δεκαετίες κέρδισε η Ολλανδία ή η Γερμανία εξαιτίας των μεταφορών. Όμως, το κυριότερο πλεονέκτημα της Γιουγκοσλαβίας —σε σχέση με τη Γερμανία εκείνης της εποχής— ήταν ότι διέθετε τα πάντα, χωρίς να έχει χρέη.
Ήταν μια εποχή που τα κράτη δεν είχαν χρέη.
Δεν υπήρχε ο ανεξέλεγκτος δανεισμός της Νέας Τάξης και ο καθένας αναπτυσσόταν με βάση τις δυνατότητές του και με ελάχιστες έξωθεν βοήθειες. Ήταν όμως όλα τα κράτη χωρίς χρέη; ...Όχι βέβαια. Χρέη είχε μόνον η Γερμανία. Σε μια εποχή λοιπόν που η Γερμανία ήταν ο μεγάλος "ασθενής" της Ευρώπης και τα έξοδα της ενοποίησής της επιδείνωναν την κατάστασή της, η Γιουγκοσλαβία πρόβαρε "κουστούμι" μεγάλου ευρωπαϊκού κράτους. Η Γερμανία βυθιζόταν στα χρέη τής ενοποίησης και ταυτόχρονα αυτή η ενοποίηση την απειλούσε με απόλυτη καταστροφή, εφόσον "ενεργοποιούσε" όλες τις υποχρεώσεις της απέναντι στα θύματά της και οι οποίες είχαν "ανασταλεί", εξαιτίας της διαίρεσής της.
Το 1992 η κατάσταση τού κατ’ εξακολούθηση "μακελάρη" της Ευρώπης ήταν τραγική. Τι έκανε; Αυτό, που γνωρίζει να κάνει ένας "μακελάρης". Την 1η Μαρτίου του ίδιου χρόνου μεθόδευσε τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας. Φορτωμένη με χρέη —και μπροστά στο ενδεχόμενο της καταστροφής της— "σκότωσε" αυτόν, τον οποίο δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί. Πάνω στο "πτώμα" της Γιουγκοσλαβίας "έχτισε" η Γερμανία τη σημερινή της υπεροχή. Δεν το έκανε όμως μόνη της. Ολόκληρη η Προτεσταντική Συμμορία συνεργάστηκε σε αυτό το έγκλημα. Γερμανοί, Βρετανοί, Ολλανδοί και λοιποί Προτεστάντες ήταν αυτοί, οι οποίοι "βύθισαν" τη Γιουγκοσλαβία στο χάος.
Πως εξαφανίστηκε η σπουδαία ομάδα μπάσκετ του Άρη; Στο video βλέπουμε την ομάδα της Μακεδονίας να αντιμετωπίζει τους Γιουγκοσλάβους στην Κροατία. Βρισκόμαστε στο 1988 και η Ευρώπη μιλούσε για Άρη και Μακεδονία. Δείτε τις Ελληνικές διαφημίσεις… στο γήπεδο. Μέσω του Άρη άνοιγε ο δρόμος για Ελληνικές business στην τότε Γιουγκοσλαβία. Δυστυχώς κάποιοι είχαν άλλα σχέδια....Οι ομάδες της Μακεδονίας από το 1992 και μετά εξαφανίστηκαν σχεδόν από παντού......Όσο για την Γιουγκοσλαβία; Έγινε κομμάτια.
2 ωρες γεματες γνωση.... πρεπει να το δει πολυς κοσμος !
Η ταινία - ντοκιμαντέρ, είναι γεμάτη από σπάνια πλάνα που δεν έχετε ξαναδεί , είναι μια δημιουργική από πρώτο χέρι ματιά στο γιατί η Δύση παρενέβη στη γιουγκοσλαβική σύγκρουση.
Η ταινία - ντοκιμαντέρ, είναι γεμάτη από σπάνια πλάνα που δεν έχετε ξαναδεί , είναι μια δημιουργική από πρώτο χέρι ματιά στο γιατί η Δύση παρενέβη στη γιουγκοσλαβική σύγκρουση.
Εκεί χτύπησαν τα κτήνη ...Στην "καρδιά" της πολυεθνικής και πολυθρησκευτικής Γιουγκοσλαβίας ...Στη "βιτρίνα" της, η οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή έκανε περήφανους —και άρα ένωνε— τους Γιουγκοσλάβους και ενδεχόμενη καταστροφή της μπορούσε να τους διχάσει. Οι Προτεστάντες του Βορρά με προβοκάτσιες και άπειρο χρήμα "ξεσήκωσαν" τους μουσουλμάνους εναντίον των χριστιανών. Ποιους μουσουλμάνους; ...Τους γνωστούς ...Τους ίδιους, οι οποίοι σήμερα προκαλούν την "αιμορραγία" στη Συρία. Πώς τους ξεσήκωσαν; ...Με τα ίδια μέσα, που τους ξεσηκώνουν και σήμερα στη Συρία ...Με τα χρήματα των Σαουδαράβων ...Με χρήματα των σουνιτών Σαουδαράβων οι σουνίτες χαφιέδες του σουνίτη Ιζετμπέκοβιτς σκότωσαν τους ισλαμιστές, για να "δολοφονήσουν" τα κτήνη τη Γιουγκοσλαβία.
Με τον εμφύλιο πόλεμο στη Γιουγκοσλαβία οι Προτεστάντες κατάφεραν όλους τους στόχους τους. Κατάφεραν να αλλάξουν τους "άξονες" του παγκόσμιου εμπορίου, χωρίς να τους θίγει η παγκόσμια γεωγραφία. Όσα δεδομένα τους συνέφεραν να παραμείνουν αναλλοίωτα, παρέμειναν τέτοια και όσα έπρεπε να αλλάξουν, άλλαζαν, έστω και εις βάρος κάθε λογικής. Με αυτόν τον εμφύλιο κατάφεραν να μπλοκάρουν τις μεταφορικές "αρτηρίες" ολόκληρης της περιοχής των Βαλκανίων ...Κατάφεραν να σταματήσουν απολύτως τις μεταφορές στη βαλκανική χερσόνησο.
Με τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας δεν επέτρεψαν στον νέο "δρόμο του μεταξιού" να ακολουθήσει τη φυσική του —και άρα την πιο σύντομη— διαδρομή προς το κέντρο της Ευρώπης και άρα να περάσει από τα Βαλκάνια ...Με ανθρώπινη σάρκα και αίμα έφραξαν τον "αγωγό" των Βαλκανίων ...Με πτώματα "μπάζωσαν" τη "λεωφόρο" που τους απειλούσε. Με τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας πέτυχαν να περάσουν τον "αγωγό" από το Γιβραλτάρ και να τον συνδέσουν με τη Βόρεια Θάλασσα ...Αυτό ήταν το ζητούμενο του γιουγκοσλαβικού εμφυλίου ...Άλλαξε ο "χάρτης" του παγκόσμιου εμπορίου.
Με τον τρόπο αυτόν ακύρωσαν τόσο το σιδηροδρομικό όσο και το οδικό δίκτυο της στρατηγικής βαλκανικής χερσονήσου. Το "ξήλωσαν" στην κυριολεξία, προκειμένου αυτή η "ακύρωση" να έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Δημιούργησαν νέα εθνικά σύνορα, που, όταν δεν ήταν "σφραγισμένα", εξαιτίας των εμπόλεμων καταστάσεων, επιβάρυναν πάρα πολύ τη μεταφορική λειτουργία, προσθέτοντας νέα σημεία ελέγχου και άρα πρόσθετους λόγους μεγάλων καθυστερήσεων. Έκαναν την πρώην Γιουγκοσλαβία έναν χώρο τόσο προβληματικό και απρόβλεπτο, που κανένας σοβαρός μεταφορέας δεν ήθελε να την εντάξει στον σχεδιασμό του.
Παραδόθηκαν τα πάντα σε κακοποιούς και διέλυσαν τα πάντα ...Πολιτικούς κακοποιούς, όπως ο Μιλόσεβιτς, ο Μητσοτάκης, ο Τούτζμαν ή ο Μπερίσα. Απ΄ αυτούς βγήκαν πραγματικοί κακοποιοί του δρόμου, οι οποίοι παρίσταναν τους πολιτικούς ηγέτες. Όλοι οι "νονοί" του λαθρεμπορίου όπλων, ανθρώπινων οργάνων και ναρκωτικών έγιναν πολιτικοί ηγέτες της περιοχής. Εγκληματίες, που στόχο τους είχαν να πλουτίζουν με τη διαφθορά και να ξεπλένουν χρήμα με "αντιπαροχή" να ελέγχουν τα "περάσματα". Κάθε διακόσια χιλιόμετρα και ένας κακοποιός "φύλαρχος", ο οποίος έπαιρνε εντολές κατόπιν απειλών ...Κακοποιοί όπως ο Τζίτζιτς, ο Θάτσι και βέβαια ο "απόγονος" του Μεγάλου Αλεξάνδρου με το όνομα Γκρουέφσκι ...Ο κακοποιός, ο οποίος έχει εξευτελίσει έναν ολόκληρο λαό, βάζοντάς τον να κυκλοφορεί με "πλαστή" ταυτότητα...
Με "άνωθεν" υποδείξεις η ελληνική πολιτική ηγεσία πρόδωσε τον ελληνικό λαό και συνετέλεσε με όλους τους τρόπους στη γιουγκοσλαβική διάλυση, η οποία και δεν την συνέφερε, αλλά και που ταυτόχρονα ήταν μια ανθρωπιστική τραγωδία ...Με το αζημίωτο βέβαια ...Όσο πιο πολύ μας πρόδιδαν, τόσο πιο πολύ βολεύονταν. Μήπως από συμπάθεια "χάιδευε" εκείνη την εποχή ο Μπους τη Ντορούλα; Μήπως από εξυπνάδα έγινε υπουργός ο Κυριάκος; Η προδοσία του "βρικόλακα" απέδωσε καρπούς και τα παιδιά του απολαμβάνουν ακόμα και σήμερα μεγαλεία και βολέματα. Εξανέμισαν τις προοπτικές και το μέλλον τού ελληνικού λαού, για να πάρουν χρίσματα από την πρεσβεία και να μας κυβερνήσουν.
...Έκαναν και την ψευδοφασαρία με τον Σαμαρά και την "πτώση" της Κυβέρνησης Μητσοτάκη και κανένας δεν αντέδρασε. Μέχρι να καταλάβαινε ο κόσμος ότι ο Μητσοτάκης και ο Σαμαράς ήταν συνεταίροι, θα περνούσαν χρόνια. Θα "αποζημιωνόταν" και ο Σαμαράς με την πρωθυπουργία και κανένας δεν θα θυμόταν τίποτε.
Το "μακεδονικό" ζήτημα μετέτρεψε την FYROM σε έναν αγεφύρωτο "πορθμό", ο οποίος μετέτρεπε την ηπειρωτική Ελλάδα σε απομονωμένο "νησί".
Με τον τρόπο αυτόν οι Προτεστάντες του Βορρά δεν επέτρεπαν στην Ελλάδα να "φτάσει" μέχρι το κέντρο της Ευρώπης ...Την μετέτρεψαν σε ένα "τυφλό" λιμάνι χωρίς προορισμό ...Έναν "σταθμό" χωρίς δρόμο. Εξαιτίας αυτής της αδυναμίας σύνδεσης της Ελλάδας με την υπόλοιπη Ευρώπη δεν είχαν λόγο να σταματήσουν τα εμπορικά πλοία στον Πειραιά, γιατί τα εμπορεύματα δεν μπορούσαν να συνεχίσουν από εκεί την πορεία τους προς την Ευρώπη. Άρα; Άρα, έπρεπε να συνεχίσουν τα ίδια τα πλοία την πορεία τους προς το Γιβραλτάρ και επομένως προς την "πίσω" πλευρά της Ευρώπης. Το αναγκαίο της μεταφοράς δικαιολογούσε τα επιπλέον κόστη που φορτώνονταν τα προϊόντα μέχρι να φτάσουν στην άλλη πλευρά της Ευρώπης.
Αυτό είναι το κόλπο. Χωρίς να φαίνονται οι εγκληματίες ιμπεριαλιστές ότι τα αρπάζουν όλα για τους εαυτούς τους, μοιράζουν το παιχνίδι, χωρίς να αλλάζουν οι "παράμετροί" του. Ενώ κάνουν υποτίθεται μοιρασιά, παραμένουν και πάλι οι ίδιοι "παίκτες" στο "κόλπο" ...Δεν μπαίνουν νέοι παράγοντες στο "κόλπο" και αυτό ήταν το ζητούμενο. Οι Κινέζοι, με την κρατική COSCO, θα μεταφέρουν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη και οι Προτεστάντες θα αναλαμβάνουν τα υπόλοιπα ...Κανένας άλλος "ενδιάμεσος" ...έστω κι αν η χώρα του αναγκαστικά "παρεμβάλλεται" σε αυτό το δίκτυο ...Απλό κόλπο. "Τράβηξαν" την Κίνα μέχρι τη Μεσόγειο και από εκεί ανέλαβαν οι ίδιοι ...Μέχρι την εξωτερική πύλη του λιμανιού του Πειραιά είναι "Κίνα" και από εκεί, που ξεκινάει το δίκτυο, είναι Προτεσταντικό "Ρότερνταμ". Έχουν "λιμάνι" στη Μεσόγειο, χωρίς να "ακουμπάει" στη θάλασσα. Έχουν "λιμάνι", το οποίο ακουμπά στον μαντρότοιχο του Θριάσιου Πεδίου.
Από τη στιγμή που εξασφάλισαν ότι δεν θα προστεθούν νέα "χέρια" που θα μοιράζονται τα κέρδη, ήταν έτοιμοι για τις αλλαγές. Τώρα ενώνουν τον Πειραιά με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Γιατί; Γιατί το Προτεσταντικό Αληταριό —τύπου Τόμσεν— θα επιχειρήσει να περάσει πάση θυσία το δίκτυο των υποδομών —το οποίο συνδέεται με το λιμάνι— σε ξένα χέρια ...Στα δικά τους χέρια ...Στα χέρια της δικής τους Siemens. Τα πάντα θα περνάνε από την Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα πλέον δεν θα ανήκει στους Έλληνες. Δίνουν το μεγάλο λιμάνι της χώρας στους Κινέζους, αλλά θα κρατήσουν για τους εαυτούς τους όλα τα υπόλοιπα, τα οποία αφορούν τις υποδομές — μέχρι τα κινέζικα προϊόντα να φτάσουν στις ευρωπαϊκές αγορές. Σιδηροδρομικά και οδικά δίκτυα τα έχουν ήδη "καπαρωμένα" ...Τηλεπικοινωνίες, αεροδρόμια επίσης.......
Οι ιδιωτικοποιήσεις και η ελεύθερη οικονομία επιβάλλεται μόνον στους Έλληνες. Μόνον το ελληνικό κράτος πρέπει να "περιοριστεί". Το λιμάνι του Ρότερνταμ δεν πειράζει να βρίσκεται στα χέρια του ολλανδικού κράτους ...Ο Πειραιάς να μην βρίσκεται στα χέρια του ελληνικού κράτους.
http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2014/01/o-agnostos-polemos.html
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ/ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ:Α.Τ.
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ: