Η μεγάλη ευρωπαϊκή αλυσίδα παντοπωλείων Lidl θα επιδιώξει να μειώσει την ποσότητα των προϊόντων κρέατος που πωλούνται στα καταστήματά της προς όφελος "εναλλακτικών" πηγών πρωτεΐνης για την προώθηση της παγκόσμιας πράσινης ατζέντας.
Ο διευθυντής αγορών της Lidl για τη γερμανική αγορά, Christoph Graf, δήλωσε αυτή την εβδομάδα σε εκδήλωση της "Πράσινης Εβδομάδας" του Βερολίνου ότι η εταιρεία λιανικής πώλησης εκπτωτικών σούπερ μάρκετ θα επιδιώξει να απομακρυνθεί από την πώληση κρέατος, διότι "δεν υπάρχει δεύτερος πλανήτης".
Σε σχόλια που μετέδωσε η γερμανική εφημερίδα Der Spiegel, το στέλεχος του καταστήματος δήλωσε ότι προκειμένου να καλυφθούν οι απαιτήσεις του παγκόσμιου πληθυσμού, η κατανάλωση κρέατος στη Δύση πρέπει να μειωθεί.
Ενώ ο Graf υποστήριξε ότι η απόφαση για σταδιακή κατάργηση του κρέατος δεν πρέπει να θεωρηθεί ως προσπάθεια να υπαγορεύσει στους πελάτες πώς ζουν τη ζωή τους, δήλωσε ότι ελπίζει ότι μπορεί να "παρακινήσει" τους αγοραστές να αγοράζουν περισσότερες επιλογές πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης.
Συνέχισε λέγοντας ότι με την απομάκρυνση από το κρέας, η εταιρεία θα κερδίσει την υποστήριξη των νεότερων γενεών, λέγοντας: "Πιστεύω ότι η νεότερη γενιά είναι ευχαριστημένη όταν ασχολούμαστε με το θέμα". [πηγή]
6 Φεβ 2023
Μεγάλη επαναφορά: Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl θα μειώσει τα προϊόντα κρέατος για να εξυπηρετήσει την πράσινη ατζέντα
Ετικέτες
ΑΤΖΕΝΤΑ 2030,
ΔΙΑΤΡΟΦΗ,
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ,
ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ,
ΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ,
ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ,
ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ,
ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ