"Πάνω από 40 εκατ. ευρώ κατανέμονται με απόφαση Μητσοτάκη στα ΜΜΕ μέσω της εταιρείας Initiative και των περιφερειαρχών για προβολή κοινωνικών μηνυμάτων. Το χρυσοπληρωμένο από τους πολίτες δημόσιο ταμείο οφείλει να ανταμείψει επιτέλους τα ΜΜΕ που αγωνίστηκαν σκληρά για να επαναφέρουν το καθεστώς της Δεξιάς στο τιμόνι της χώρας", έγραψε πριν λίγο καιρό στην "ΕφΣιν", η Αντα Ψαρρά.
Εχουμε άλλο ένα τεράστιο σκάνδαλο με διασπάθιση χρημάτων του αιματηρά φορολογούμενου λαού, που πέρασε εντελώς στο ντούκου, για ευνόητους λόγους.
Είναι γνωστό, ότι την διανομή των περισσότερων σχετικών κονδυλίων της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», την ανέθεσε ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου και ανιψιός του Κυριάκου Μητσοτάκη Γρήγορης Δημητριάδης στην διαφημιστική εταιρεία Initiative Media.
Σύμφωνα επίσης με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα αυτή είναι μια εταιρεία επιλέχτηκε να μεσολαβήσει για την πραγματοποίηση αυτής της καμπάνιας γιατί διαθέτει: "τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά, αξιοποιώντας τα διαθέσιμα εργαλεία και την απαιτούμενη τεχνογνωσία ως προς την απήχηση των μέσων ενημέρωσης στο ευρύ κοινό όπως αυτή εκφράζεται με όρους τηλεθέασης ή ακροαματικότητας ή επισκεψιμότητας, αλλά και την απήχηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού".
Εξοχα έτσι; Μόνο που υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που αποκαλύπτει σήμερα η ιστοσελίδα της εφημερίδας Documento. Ανάμεσα στα ΜΜΕ που διαθέτουν όλες τις παραπάνω ιδιότητες που ανέφερε ο κ Πέτσος -και πρέπει ο λαός να τις πληρώσει για τις διαφημιστικές υπηρεσίες τους- είναι εκτός από τη σελίδα του Μένιου Φουρθιώτη η οποία δημιουργήθηκε τον Μάιο και μέχρι σήμερα δεν είχε αναρτήσεις και από σελίδα η οποία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη, στην οστοσελίδα του Βελόπουλου που πουλάει κηραλοιφές ενώ ο κ.. Πέτσας εμφανίζεται να έχει δώσει διαφήμιση μέσω της εταιρίας Initiative, και στον ιστότοπο menta.gr.
Μόνο που η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς κάνοντας μια απλή αναζήτηση στη google, είναι προς πώληση και μάλιστα αντί του ποσού των 4.900 ευρώ. Και εις ανώτερα! Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην λίστα -την δημοσίευσε σε αρχείο pdf η "ΕφΣυν"- των ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», δεν ξέρουμε πώς θα αντιδράσει ...
Θα γελάσει βλέποντας να χρηματοδοτούνται ομογενειακά σάιτ για κάτι που απευθύνεται αποκλειστικά σε κατοίκους της χώρας μας, θα θυμώσει για το ότι βρήκαν ευκαιρία κομματικοί φίλοι της Ν.Δ, που διαθέτουν site με μηδαμινή αναγνωσιμότητα να τα οικονομήσουν ; ... [Πηγή]
Εχουμε άλλο ένα τεράστιο σκάνδαλο με διασπάθιση χρημάτων του αιματηρά φορολογούμενου λαού, που πέρασε εντελώς στο ντούκου, για ευνόητους λόγους.
Είναι γνωστό, ότι την διανομή των περισσότερων σχετικών κονδυλίων της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», την ανέθεσε ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου και ανιψιός του Κυριάκου Μητσοτάκη Γρήγορης Δημητριάδης στην διαφημιστική εταιρεία Initiative Media.
Σύμφωνα επίσης με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα αυτή είναι μια εταιρεία επιλέχτηκε να μεσολαβήσει για την πραγματοποίηση αυτής της καμπάνιας γιατί διαθέτει: "τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά, αξιοποιώντας τα διαθέσιμα εργαλεία και την απαιτούμενη τεχνογνωσία ως προς την απήχηση των μέσων ενημέρωσης στο ευρύ κοινό όπως αυτή εκφράζεται με όρους τηλεθέασης ή ακροαματικότητας ή επισκεψιμότητας, αλλά και την απήχηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες κοινού".
Εξοχα έτσι; Μόνο που υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που αποκαλύπτει σήμερα η ιστοσελίδα της εφημερίδας Documento. Ανάμεσα στα ΜΜΕ που διαθέτουν όλες τις παραπάνω ιδιότητες που ανέφερε ο κ Πέτσος -και πρέπει ο λαός να τις πληρώσει για τις διαφημιστικές υπηρεσίες τους- είναι εκτός από τη σελίδα του Μένιου Φουρθιώτη η οποία δημιουργήθηκε τον Μάιο και μέχρι σήμερα δεν είχε αναρτήσεις και από σελίδα η οποία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη, στην οστοσελίδα του Βελόπουλου που πουλάει κηραλοιφές ενώ ο κ.. Πέτσας εμφανίζεται να έχει δώσει διαφήμιση μέσω της εταιρίας Initiative, και στον ιστότοπο menta.gr.
Μόνο που η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς κάνοντας μια απλή αναζήτηση στη google, είναι προς πώληση και μάλιστα αντί του ποσού των 4.900 ευρώ. Και εις ανώτερα! Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην λίστα -την δημοσίευσε σε αρχείο pdf η "ΕφΣυν"- των ΜΜΕ που πήραν χρήματα για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», δεν ξέρουμε πώς θα αντιδράσει ...
Θα γελάσει βλέποντας να χρηματοδοτούνται ομογενειακά σάιτ για κάτι που απευθύνεται αποκλειστικά σε κατοίκους της χώρας μας, θα θυμώσει για το ότι βρήκαν ευκαιρία κομματικοί φίλοι της Ν.Δ, που διαθέτουν site με μηδαμινή αναγνωσιμότητα να τα οικονομήσουν ; ... [Πηγή]