3 Αυγ 2020

Εϊ ψιτ! Εσύ, μπήκες στο μαντρί σήμερα ;;;

ΜΑΖΙ ME TON UHUTV ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ "ΕΠΙΖΗΣΑΣΑΣ" COROIDO-VID ΚΑΙ ΤΑ "ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ" ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΦΗΣΕ ...:


Αρνούμαι να αποδεχθώ τον κρατικό φρουρό ο οποίος αντί να φυλλάτει την δική μου πλάτη ασκεί βία σε μένα και στους γύρω μου για να μην ματώσει ο κρατικός εχθρός που έχει ασυλία, αν και εδώ και χρόνια η ασυλία του έχει αρθεί όπως έχουν αρθεί και όλοι οι νόμοι με τις δικές του υπογραφές. Οι κρατικοί φρουροί που προστατεύουν τον εχθρό και όχι τον συνάνθρωπο μετατράπηκαν συνειδητά, εφόσον δεν παραιτήθηκαν, σε παρακρατικούς.

Αρνούμαι να αποδεχθώ τον καθημερινό εξευτελισμό του Ανθρώπου, τον βιασμό της αξιοπρέπειας ζωής και θανάτου, τις αυτοκτονίες, την πείνα, την κατάθλιψη, την στέρηση οξυγόνου των δικών μου ονείρων και του διπλανού μου, αλλά και το κομμάτιασμα της χώρας μου με προδοτικά χρεόγραφα.




 

        Θα καθίσετε στο σκαμνί !