13 Φεβ 2022

Ο Σιωπηλός πόλεμος

Νόμιζες ότι αυτός ο πόλεμος θα ταίριαζε με τον κόσμο σου και τις ιδέες σου;


Ο πόλεμός μας είναι ένας σιωπηλός πόλεμος. Δεν μπορεί να μετρηθεί σε εξοπλισμούς ή αναπτύξεις, σε γεωγραφικούς ή τοπογραφικούς χάρτες που δεν παρουσιάζουν ευδιάκριτες μοιρασιές, ούτε πιθανά πεδία μάχης. Είναι από τη φύση του ένας παραπλανητικός πόλεμος, καλυμμένος από τους εμπόλεμους που πετούν κάτω από τα ραντάρ των πληθυσμών και αναπτύσσουν τους εξοπλισμούς τους στο κύκλωμα του αίματος αθώων που δεν είναι κατάλληλα εξοπλισμένοι για να αναγνωρίσουν ότι το σώμα τους είναι ο στόχος, αφού έχουν μαλακώσει επαρκώς από μια ζωή ψυχολογική παραπληροφόρηση με επιτυχημένες βολές στο μυαλό τους.

Αυτοί οι εμπόλεμοι κρύβονται ανάμεσα στους στόχους τους, μεταμφιεσμένοι σε έμπιστους προϊσταμένους τους. Κρύβονται σε κοινή θέα στα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών, στη διοίκηση των νοσοκομείων, στις αιχμαλωτισμένες υπηρεσίες των κυβερνήσεων, στις αίθουσες των κοινοβουλίων της Δύσης και δίπλα στους καταπονημένους εκτυπωτές πλαστών νομισμάτων των κεντρικών τραπεζών, τα μεγαλύτερα όπλα μαζικής κοινωνικής καταστροφής που έχει παράξει η 'νεωτερικότητα'. Είναι οι εχθροί των ελεύθερων λαών σε όλο τον κόσμο. Η ατζέντα τους είναι ο θάνατος και, ελλείψει αυτού, η υποταγή σε έναν κατασκευασμένο κόσμο μετα-ανθρωπιστικής δυστοπίας, σχεδιασμένο από αυτούς και προς όφελός τους.

Στους σιωπηλούς πολέμους δεν αναγνωρίζεις τον εχθρό επειδή δεν κατανοείς τον πόλεμο. Δεν μπορείτε να διακρίνετε τους όρους της μάχης. Σας κοροϊδεύουν και σας χλευάζουν επειδή ασχολείστε με 'συνωμοσίες' που τολμούν να αναγνωρίσουν όλα τα στοιχεία που σας έχουν περικυκλώσει. Τα θύματα που δεν μπορούν να διακρίνουν τα σύνορα της μάχης θα υποστούν το βάρος των πιο θανάσιμων επιθέσεων. Δεν θα υπάρξει καμιά περίθαλψη, κανένα ιατρείο, καμία τελευταία τελετή για τους εθελοντές που επιστρατεύτηκαν από φόβο και υπέβαλαν με εξαναγκασμό τη μεγαλύτερη θυσία του πολέμου, τη ζωή τους εν αγνοία τους. Δεν θα φέρουν ουλές ή σημάδια, δεν θα υπομείνουν πόνο, δεν θα κερδίσουν τιμές ή γενναίες περιφορές μετά θάνατον. Οι κραυγές του πόνου τους θα αγνοηθούν με αναισθησία και αδιαφορία από τα θεσμικά όργανα που υποτίθεται ότι είναι επιφορτισμένα με τη διάσωσή τους. Οι σύντροφοί τους δεν θα λάβουν καμία επιστολή ευγνωμοσύνης, καμία σημαία, κανένα επίδομα ή σύνταξη. Δεν θα μείνει κανένα ίχνος ότι υπήρξαν κάποτε θύματα ενός Σιωπηλού Πολέμου κατά της ανθρωπότητας, χωρίς αυτοψία και με ένα πιστοποιητικό θανάτου που θα συγκαλύπτει την ιδιότητά τους για λογαριασμό του παγκόσμιου κακού που κυριαρχεί σήμερα σε όλα τα μέτωπα.

Η θνησιμότητα είναι ο μεγάλος εξισορροπιστής όταν οι μαχητές εναρμονίζονται στους όρους της μάχης. Δεν υπάρχει όμως εξισορρόπηση σε έναν Σιωπηλό Πόλεμο που διεξάγεται από δυνάμεις που κρύβονται σε κοινή θέα και εκτελούν χρέη δημόσιων υπαλλήλων της αυτοχρισμένης "τάξης των ειδικών", οι οποίοι έχουν καταλάβει τα μυαλά ως σημαίες χρησιμοποιώντας ψυχολογικές επιχειρήσεις για να εξαπατήσουν και να εξαναγκάσουν. Τα ψέματα και η προπαγάνδα είναι παντού συσκευασμένα ως γεγονότα, δεδομένα, επιστήμη και αλήθεια, όλα αδιαμφισβήτητα όπλα που πρέπει να υιοθετηθούν τυφλά από τα αιχμάλωτα μυαλά, τα οποία θα τα ενισχύσουν για να αιχμαλωτίσουν και άλλες σημαίες που θα ενσωματωθούν στον συνασπισμό των υπνωτισμένων προθύμων, χρήσιμων ηλιθίων. Τώρα που ο πόλεμος είναι και πάλι μπροστά μας, πολλοί από εκείνους που χρειάζονται για να τον αντιμετωπίσουν και να τον πολεμήσουν απουσιάζουν αισθητά. Απορροφημένοι από την ίδια τη μηχανή που θα τους καταναλώσει, δεν αναγνωρίζουν καν τον εχθρό, το διακύβευμα, τους όρους της μάχης, γιατί έχουν ήδη παραδοθεί παθητικά ως εθελοντές για την ταξιαρχία των κανονιοφόρων. Εργάζονται για λογαριασμό του εχθρού και ενάντια στα δικά τους συμφέροντα και το μέλλον αυτών που αγαπούν και εκτιμούν περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχολές σπουδών για τους τακτικούς του Σιωπηλού Πολέμου ώστε να προετοιμαστούν για τις μάχες σε αυτά τα μέτωπα. Οι οδηγοί για αυτόν τον πόλεμο βρίσκονται στους μεγάλους τάφους της λογοτεχνίας που ήδη βρίσκονται στα ράφια μας, στα λόγια συγγραφέων όπως ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Επίκουρος, ο Αυρήλιος, ο Σενέκας, ο Όργουελ, και ο Χάξλεϊ για να αναφέρουμε μόνο μερικούς. Βρίσκονται στα βιβλία της ψυχολογίας της συμπεριφοράς, ένα προσφιλές όπλο του μάνατζμεντ του μεγάλου παγκόσμιου κακού. Βρίσκονται σε εγχειρίδια προπαγάνδας μέσων ενημέρωσης και επικοινωνίας, της λογικής και του λόγου, της πολιτικής και κοινωνικής φιλοσοφίας. Μόνο καταραμένοι ανόητοι θα παρέλειπαν εδώ τις διδασκαλίες της αρχαίας Ελληνικής γραμματείας, τη Σοφία στα δόγματα της Φυλής, τα Αξιακά της Πρωτόκολλα ή τον "τρόπο ζωής" που προτείνεται από τα ιερά και τα όσια της Ελληνικής Κοσμοθέασης . Δεν υπάρχει έλλειψη ανθρώπινης γνώσης ή σοφίας και καθοδήγησης, από όλους τους πολιτισμούς του κόσμου σε γραπτά λόγια, που να μην μπορούν να αξιοποιηθούν προς όφελός μας. Είναι το ανοιχτό πνεύμα, τροφοδοτούμενο από την αντικειμενική λογική, που δεν αρνείται ποτέ την ενημέρωση του λογισμικού του από νέες ιδέες ούτε φοβάται να αμφισβητήσει τις ίδιες τις δικές του πεποιθήσεις και νοοτροπίες χρόνων, που θα αποτελεί, σε όλο και μεγαλύτερους αριθμούς, την πιο σφοδρή ταξιαρχία αντίστασης στην παγκόσμια τυραννία που γνώρισε ποτέ ο κόσμος. Επιδιώκουν να απενεργοποιήσουν αυτά τα όπλα με τη φασιστική λογοκρισία και την ελεγχόμενη απαξίωση της πληροφορίας και της γνώσης, όπου αυτή ανεβαίνει σε επαρκείς αριθμούς για να αμφισβητήσει την εξουσία τους και να υπονομεύσει την απάνθρωπη ατζέντα τους.

Το κακό σε κοινή θέα


Ήταν πάντα μεγάλη αποτυχία η δικαιολόγηση των ηθικών ελλειμμάτων για τουλάχιστον τρεις γενιές που αποσυνδέθηκαν από τα εθνικά πεπρωμένα των προηγούμενων γενεών και που στερήθηκαν τη δοκιμασία του κακού, το κάλεσμα να το αντιμετωπίσουν και να το πολεμήσουν μέχρι θανάτου αν χρειαστεί. Προσπέρασαν τις ευκαιρίες που, το κάλεσμα αυτό, παρέχει στην οικοδόμηση συγκεκριμένων στοιχείων ατομικής αντοχής και κοινωνικής συνοχής, το αίσθημα της πειθαρχίας του χαρακτήρα, του καθήκοντος και της ευθύνης που συνεπάγεται η υπηρεσία σε κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό μας, μια ευγενική θυσία προς τους άλλους με αφοσίωση σε ένα κοινό ανθρώπινο όραμα. Αυτό δυστυχώς δεν είναι το παράδειγμα της θυσίας σε όλους τους πολέμους.

 Η υπηρεσία σε πολέμους για το κέρδος, την απληστία και τη βιομηχανία, από την ίδρυση των υπηρεσιών "εθνικής ασφάλειας" από το 1947 και μετά δεν ενισχύουν αλλά υποβαθμίζουν ένα κοινό ανθρώπινο όραμα. Χωρίς να θέλουμε να υποτιμήσουμε την υπηρεσία των βετεράνων, των οποίων η θυσία σε αυτούς τους πολέμους για το κέρδος και τη βιομηχανία δεν ήταν λιγότερο γενναία ή άξια, χρειάζεται να διακρίνουμε τους πολέμους της ιστορίας από τους μαχητές τους για να μιλήσουμε γι' αυτούς με ειλικρινείς ηθικούς ή πολιτικούς όρους, έτσι ώστε αυτοί που τους υποκίνησαν για όλους τους λάθος λόγους, να ανασυρθούν από την ιστορική σκιά και να τιμωρηθούν αναλόγως για την ανυποληψία και τη ματαιοδοξία τους. Θα μπορούσε να υποστηριχθεί, από έντιμους ιστορικούς, ότι όλοι οι πόλεμοι της 'νεωτερικότητας' δεν έγιναν για την κατάκτηση ή το βασίλειο ή την αντίσταση στο κακό, αλλά για το κέρδος και την απληστία. Ακόμη και εκείνοι που θεώρησαν οι λαοί ως αντιπαραθέσεις μεγάλου κακού δεν έγιναν χωρίς σκιώδεις τραπεζικές επιρροές που "έπαιζαν" και στις δύο πλευρές.

Ακόμη και όταν νικήθηκαν τα μεγάλα κακά του εικοστού αιώνα στα πεδία των μαχών, δεν μαράζωσαν εν ειρήνη. Δεν έτρεξαν και δεν κρύφτηκαν στα έργα του Σολζενίτσιν ή του Όργουελ. Αντίθετα, ξαναγράφτηκαν από τις υπηρεσίες "εθνικής ασφάλειας" των δυτικών εγκληματικών επιχειρήσεων, που χρηματοδοτούνται από τους ανυποψίαστους φορολογούμενους, για τον νέο πόλεμο κατά του κομμουνιστικού ντόμινο, για την "ελευθερία" που υποστηρίζεται από τις δυνάμεις του "καλού" και τροφοδοτείται από την πυρηνική αποτρεπτικότητα και τα κερδοσκοπικά οφέλη του παρασιτικού στρατιωτικοβιομηχανικού συμπλέγματος.

Σήμερα γίνονται πάρα πολλές συγκρίσεις με το κακό της δεκαετίας του 1920 και του 1930, το οποίο σκέπασε έθνη, κατέστρεψε ηπείρους και αποπλάνησε τις μάζες υπέρ του. Το σημερινό παράδειγμα είναι πολύ διαφορετικό, καθώς ένα διασυνδεδεμένο παγκόσμιο κακό κρύβεται σε κοινή θέα και επιμένει ως "ευεργετική φιλανθρωπία" προς όφελος της ανθρωπότητας, καθισμένο πάνω στα νεκροκρέβατα των δυτικών δημοκρατιών. Κρατούν τις χορδές της υποστήριξης της ζωής με σταθερές λαβές, έτοιμοι να τραβήξουν την πρίζα όταν οι μάζες έχουν αποπλανηθεί επαρκώς προς την κατεύθυνση της αναχαίτισης κάποιων "παγκόσμιων απειλών" που "απαιτούν τις θυσίες τους για να αντιμετωπιστούν", αλλά είναι προκατασκευασμένες από το παγκόσμιο κακό και για τις οποίες έχουν προετοιμάσει ακριβώς τις "κατάλληλες τελικές λύσεις" που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη.


Οι διακινητές αυτού του κακού ζουν ανάμεσά μας. Είναι πρώην δυτικοί ηγέτες, σημερινοί δυτικοί ηγέτες, ηγέτες επιχειρήσεων, ολιγάρχες, γραφειοκράτες και τεχνοκράτες. Κάποιοι από αυτούς θα μπορούσαν να καταδικαστούν για εγκλήματα πολέμου του παρελθόντος, αν ζούσαμε σε δίκαιους καιρούς. Τι συμβαίνει με τους ηλικιωμένους εγκληματίες πολέμου που ζουν ως ελεύθεροι πολίτες σε κοινή θέα, σχολιάζοντας σε δίκτυα μέσων ενημέρωσης, δίνοντας κεντρικές ομιλίες σε συνέδρια; Ζουν πάντα απίστευτα μεγάλη ζωή, όπως ο Χένρι Κίσινγκερ και ο Τζορτζ Σόρος, χωρίς ποτέ να κακοπάθουν ή να έχουν άσχημη τύχη. Επιβιώνουν από πολλαπλές εγχειρήσεις καρδιάς όπως ο Ντικ Τσέινι. Αντιμετωπίζονται ως βασιλείς και σοφοί, προσκαλούνται να δειπνήσουν σε εκδηλώσεις με μαύρη γραβάτα, όπου ακριβά κρασιά και πιάτα σερβίρονται από βετεράνους με μάσκες και λευκά γάντια, επιζώντες των πολέμων που σχεδίασαν οι επικαρπωτές "εργολάβοι άμυνας", που θα πληρώσουν τον λογαριασμό των 'τιμητικών' εκδηλώσεων.

Τα μεγαλύτερα κακά της ιστορίας κρύβονταν ανέκαθεν σε κοινή θέα, προβάλλοντας πάντα κάτι που δεν ήταν, κατασκευάζοντας τις συνθήκες προς όφελός τους, συχνά καλυμμένες από ένα τείχος ρητορικής και προπαγανδιστικής κάλυψης με τη βοήθεια των Μέσων Μαζικής Εξολόθρευσης. Το σημερινό κακό παρελαύνει ως "φιλανθρωπία", οι εμπόλεμοι είναι οι πλουσιότεροι άνθρωποι του πλανήτη με πλήρη αδιαφορία για την ανθρωπότητα και το μέλλον. Είμαστε εργαλεία χειραγώγησης, ελέγχου, υποταγής, εξόντωσης και μετατροπής σε μια μεταγενέστερη εκδοχή της ανθρωπότητας. Είμαστε περικυκλωμένοι από τις δυνάμεις τους σε όλα τα μέτωπα και δεν θα σταματήσουν να μας βομβαρδίζουν ψυχολογικά και σωματικά. Είτε σε υπακοή, συμμόρφωση, ύπνωση ή κυνισμό και απογοήτευση είτε σε αυτοπροκαλούμενες 💉 σωματικές ασθένειες με ατελείωτη ανάρρωση.

Αυτοσχεδιασμός


Πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τη συμβουλή του Μακιαβέλι και να μοιάζουμε και με το λιοντάρι και με την αλεπού, αναγνωρίζοντας τις στιγμές που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις δυνάμεις του καθενός προς όφελός μας. "Το λιοντάρι δεν μπορεί να προστατεύσει τον εαυτό του από τις παγίδες και η αλεπού δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό της από τους λύκους. Πρέπει λοιπόν να είναι κανείς αλεπού για να αναγνωρίζει τις παγίδες και λιοντάρι για να τρομάζει τους λύκους".

Αν θέλετε να επιβιώσετε από αυτόν τον Σιωπηλό Πόλεμο κατά της ανθρωπότητας, πρέπει να είστε αρκετά πονηροί για να αναγνωρίζετε τις παγίδες που βρίσκονται παντού γύρω σας, ψυχολογικές νάρκες που πρέπει να πατήσετε, υποψήφιους "σωτήρες" που πρέπει να αποθεώσετε, ελεγχόμενη αντιπολίτευση που δελεάζει με υποσχέσεις αληθινής αντιπολίτευσης αλλά απλώς εργάζεται για τους λύκους για να παγιδεύσει όσους δεν είχαν την πονηριά της αλεπούς για να αναγνωρίσουν το ποιοι πραγματικά είναι. Η αλεπού θα χορεύει γύρω από τέτοιες καρικατούρες, παρατηρώντας έντονα από απόσταση για να δει πώς τα πήγαν τα πρόβατα που ακολούθησαν τους ψεύτικους βοσκούς. Αυτοί οι ψεύτικοι ηγέτες παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις για την υπάρχουσα κατάσταση, αλλά είναι πάντα υπηρέτες πρώτα του εαυτού τους και, αφού πείσουν τα πρόβατα να τους ακολουθήσουν προς τα λάθος βοσκοτόπια, θα τα εγκαταλείψουν στους λύκους με το πρώτο σημάδι κερδοφορίας. Η αλεπού δεν θα πιστέψει τις υποσχέσεις τους ούτε θα γοητευτεί από τη ρητορική τους, τα γραπτά τους ή τις εορταστικές συγκεντρώσεις τους. Αυτά τα ψεύτικα οφέλη εισβάλλουν στο μυαλό σας και σας ζητούν να πληρώσετε το μάρμαρο. "Το τέλος όμως αυτού του παιχνιδιού" - όπως προειδοποίησε ο Rudyard Kipling - "είναι καταπίεση και ντροπή, και αυτός που το πληρώνει είναι χαμένος!".

Είμαστε τόσο απορροφημένοι από τις φρικαλεότητες του παρόντος, το θέαμα της πανδημικής παραφροσύνης, της υπνωτιστικής παράδοσης και της μαζικής ψύχωσης, που συχνά αδυνατούμε να εστιάσουμε στις δεκάδες άλλες "ιώσεις" που παραμονεύουν παντού γύρω μας ως προσωπικές επιλογές για ψυχαγωγία ή για να περάσει η ώρα. Έχουν απελευθερώσει ιούς και αρρώστιες για την απόσπαση της προσοχής και τον καθησυχασμό μας και αυτές είναι επίσης νάρκες διαφορετικού είδους για τις οποίες χρειάζεται να είμαστε επιφυλακτικοί ώστε να μην μας εκτρέψουν από την πορεία μας. Αυτές θα σαπίσουν το μυαλό σας, θα αποσπάσουν την προσοχή σας, θα εμποδίσουν την εστίασή σας, θα αλλάξουν την πραγματικότητά σας, θα καταστρέψουν το πνεύμα σας με τη μηχανική των μεθοδευμένων σωματικών και ψυχικών σας κακώσεων  που θα σας οδηγήσουν μόνο στην εξάρτησή από τις περαιτέρω νάρκες τους για τις θεραπείες, οι οποίες θα είναι απλώς περισσότερες παγίδες που θα σας περιμένουν όταν τις αναζητήσετε. Θα προσφέρονται με περαιτέρω πειρασμούς για την "ανακούφιση" του πόνου, με περισσότερη από την ίδια πηγή που τον προκάλεσε, προσφέροντας παράλληλα άλλες από τα "πολύ ακριβά" φαρμακολογικά προϊόντα τους.

Πρέπει να παρατηρούμε όλες αυτές τις "νάρκες" από απόσταση σαν την πονηρή αλεπού, χωρίς να διστάζουμε ποτέ για μια βιαστική υπαναχώρηση, πριν 'χορέψουμε' πολύ κοντά στις εντολές τους. Χρειάζεται να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια για να θεραπευτούμε από τις ασθένειες που ασπαζόμαστε σήμερα, γιατί θα μας οδηγήσουν προς λάθος βοσκοτόπια και θα μεταμφιεστούν ως πηγές παρηγοριάς, με δικά μας έξοδα. Έχω κάνει τον κόπο να περιγράψω αυτούς τους πραγματικούς ιούς, κοινωνικούς και ψυχολογικούς, σε ένα άλλο δοκίμιο : "Ο αληθινός ιός", και τόνισα εκεί ότι μας προετοιμάζουν συνεχώς αυτές οι παγίδες και μας καθιστούν έναν πειθήνιο, φοβισμένο και υποταγμένο πληθυσμό εύκολο για εκμετάλλευση:

Ένας υγιής λαός με αυτοπεποίθηση και με συσπειρωμένες αξίες που παρουσιάζει ένα ενιαίο ηθικό μέτωπο με συγκρίσιμα ηθικά πρότυπα δεν είναι ευάλωτος σε εξωτερικές δυνάμεις που τον διαλύουν εκ των έσω. Θα ήταν σε εγρήγορση, προστατευτικοί, θεμελιωμένοι στη λογική και καχύποπτοι απέναντι στους παγκόσμιους παρείσακτους που ντύνουν την πρόοδο με ουτοπική γλώσσα, ειδικά αν αυτοί οι παρείσακτοι είναι οι ίδιοι οι εκλεγμένοι ηγέτες τους. Οι υποψίες τους θα ήταν χωρίς παράνοια ή υστερία. Ένα πειθήνιο, υποταγμένο, διχασμένο κοινωνικό σώμα γεμάτο νευρώσεις και άγχη είναι εύκολο να φοβηθεί και να χειραγωγηθεί. Ενώ ο υγιής λαός ξεπερνάει τόσο τους κοινωνικούς όσο και τους αναπνευστικούς ιούς και προλαμβάνει την προετοιμασία της κλιματικής υστερίας γύρω από τα κοινά φυσικά καιρικά φαινόμενα και όλα τα δυστοπικά σχέδια που μηχανεύονται τα καθάρματα γύρω από αυτά.

Δεν είναι παράνοια να υποθέτουμε ότι οι εχθροί μαχητές βρίσκονται παντού γύρω μας με λευκά παλτά και ωραία κοστούμια, και στα αιχμάλωτα μυαλά της οικογένειας και των φίλων μας. Δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε να δουν αυτό που βλέπουμε εμείς σε αυτούς, χωρίς πρώτα να προσπαθήσουμε να τους καθοδηγήσουμε μακριά από τις νάρκες που παραμονεύουν κάτω από τα πόδια τους. Με την πάροδο του χρόνου, με συνεχείς και συμπονετικές προσπάθειες, μια λεπτή πονηριά θα κερδίσει πίσω πολλούς από αυτούς υπέρ μας.

Η δράση και η συμπεριφορά είναι πάντα το πιο πειστικό μοντέλο. Μπορούν να πάψουν να είναι πρόβατα μόνο όταν αναγνωρίσουν γύρω τους εκείνους που συμπεριφέρονται ως ευγενείς ποιμένες. Η υπομονή και η κατανόηση που διέπει έναν ορθολογικό σκεπτικισμό και η πονηριά της αλεπούς θα είναι πιο πειστικές από τα γεγονότα και τις αποδείξεις. Η απογοητευμένη και ανυπόμονη παρτίδα που αφού παρουσιάσει αυτά που πιστεύει ότι είναι αδιάσειστα στοιχεία υπέρ της παρόλα αυτά τα προταγματά της απορρίπτονται, μένει απογοητευμένη, καθώς τρέχει να φύγει μέσα σε μια πνοή απελπισίας και καταφεύγει στο να καμφθεί σαν λιοντάρι ενάντια στα πρόβατα που ήδη φυλάσσονται από λύκους ντυμένους ως βοσκούς. Αν μας βλέπουν ως λιοντάρια και όχι ως ευγενείς βοσκούς, το μόνο που θα κάνουν είναι να συνεχίσουν να τρέχουν προς την κατεύθυνση των λύκων και εν ευθέτω χρόνω προς τα πεδία σφαγής τους.

Δεν μπορεί επίσης να υπάρξει καμία λύτρωση στο να αγκαλιάσουμε τις μεθόδους των λύκων, αυτό το παγκόσμιο κακό, για να σώσουμε τα πρόβατα. Αν και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή η τακτική της αποτροπής με το να είμαστε τα λιοντάρια θα μας χρησιμεύσει καλά για να στείλουμε τους λύκους πίσω στις σκιές του δάσους. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή υπάρχει λύτρωση στην αντίστασή μας και στον αγώνα μας για ένα διαφορετικό μέλλον από αυτό που σχεδιάζεται σήμερα εις βάρος μας για το δικό τους κέρδος, αλλά επειδή δεν μπορεί να υπάρξει λύτρωση σε αυτές τις απάνθρωπες πράξεις αγριότητας και απανθρωπιάς που ανέκαθεν χρησιμοποιούν.

Ο αυτοσχεδιασμός απαιτεί να αναγνωρίζουμε τους εχθρούς μας όταν κάνουν συνεχή λάθη, και να τους αφήνουμε να τα κάνουν. Προς το παρόν η χρηματοδότηση του αναρχοτυραννισμού σε όλη τη Δύση με σκοπό να γκρεμίσει τους κοινωνικούς ιστούς των δυτικών εθνών είναι λάθος γιατί θα αποκαλύψει, όπως συμβαίνει εδώ και δύο χρόνια (σε όσους δεν έχουν υποκύψει στα ψέματα και την προπαγάνδα τους), ότι δεν υπάρχουν πλέον δημοκρατίες σε όλη τη Δύση. Δεν υπάρχει τίποτα φιλελεύθερο στις κρατικές πολιτικές απέναντι στους ίδιους τους ανθρώπους τους, υπό το πρόσχημα της υγείας και της ασφάλειας, που τους απομονώνουν και τους επιφυλάσσουν ταπεινώσεις και εξευτελισμούς, που βάζουν τον έναν εναντίον του άλλου σε μια λυσσώδη μάχη για το αν αποδέχονται τις τυραννίες της κρατικής εξουσίας ή αν αντιστέκονται σθεναρά σε αυτές. Ο ένας μάχεται στο πλευρό της δικής του υποταγής στο κράτος, ενώ απαιτεί από τους γείτονές του να κάνουν το ίδιο και δεν αναγνωρίζει τις προσπάθειες των γειτόνων του να τον απελευθερώσουν από τη δική του άγνοια. Το κράτος παρακολουθεί άπραγο αυτή τη μάχη με ευχαρίστηση, ενώ μηχανεύεται την κοινωνική αναρχία στους δρόμους για να διχάσει ακόμη περισσότερο τους υπηκόους του. Αυτό είναι το άλλο μισό του αναρχοτυραννικού λάθους που χρειάζεται να αξιοποιηθεί.


Αφήνοντας την αναρχία να ανθίσει, μέσω της παθητικής αστυνόμευσης, των ανισοτήτων βάσει του νόμου, της διάλυσης με εγγυήσεις, καταρρακώνουν τα νομικά θεμέλια της δίκαιης και θεμιτής κοινωνίας στην οποία οι άνθρωποι πίστευαν ότι ζούσαν, καταλύοντας το κοινωνικό συμβόλαιο και δείχνοντας ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη ή ισονομία μέσω αυτής της παγκόσμιας ολιγαρχικά χρηματοδοτούμενης τρέλας. Ενώ θα καταστραφεί η νομιμότητα του κράτους και όλων των διεφθαρμένων θεσμών του που εργάζονται ενάντια στους ανθρώπους, θα εμποδίσει επίσης τις μάζες των ανθρώπων να υπερασπιστούν αυτό που συνειδητοποιούν ότι δεν υπήρξε ποτέ.

Θέλουν να υποκινήσουν την αντίσταση και τη σύγκρουση για να παρουσιάσουν τους διαφωνούντες ως εγχώριους τρομοκράτες, και μόνο ένας ανόητος θα έπεφτε σε αυτή την παγίδα για να σώσει κάτι που δεν υπάρχει. Δεν αξίζει να πολεμήσουμε για την ψευδαίσθηση της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης και της ακεραιότητας του κράτους δικαίου, δεν αξίζει τις θυσίες όσων από εμάς βλέπουμε ότι το να τους επιτρέψουμε να την κάψουν σε κοινή θέα θα κερδίσει περισσότερους θιασώτες για την υπόθεση της ανοικοδόμησης των επακόλουθων γεγονότων προς όφελος της ανθρωπότητας και ενάντια στις προθέσεις του παγκόσμιου κακού που σχεδιάζει την καταστροφή της.

Χρειάζεται να προσαρμοστούμε σε αυτό το αναπόφευκτο, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, να ευθυγραμμίσουμε τους υπολογισμούς μας προς ένα διαφορετικό αποτέλεσμα, ένα αποτέλεσμα που θα αποδεχτεί τον εχθρό του κακού, την πηγή της καταστροφής του, ένα αποτέλεσμα που θα επιζητά κάθε καλό πράγμα σε αυτόν τον κόσμο.


Πηγή - Ελεύθερη απόδοση στα Ελληνικά/διαμόρφωση/προσθήκες/φώτο : Α.Τ