24 Ιαν 2022

24/01/22 : Η χώρα στον πάγο -και το θανατικό που επιβάλλουν οι λακέδες της εταιρείας...

«Ο γιός μου ήταν νοσηλευτής στο 424 Θεσσαλονίκης. Τον βρήκαμε μέσα στο μπάνιο νεκρό», είπε αρχικά ο πατέρας απ'την Θεσσαλονίκη. Μάλιστα έκανε λόγο για «θρομβοφιλία» και αποκάλυψε ότι ο γιος του «έκανε αντιπηκτικές ενέσεις» τονίζοντας ότι ευθύνεται το εμβόλιο της Pfizer, ενώ εξέφρασε την αγανάκτηση του γι' αυτούς που χρεώνουν τον θάνατο του στον κορωνοϊό...

«Κάποιοι λένε ότι ο γιος μου πέθανε από κορωνοϊό. Εδώ έχω το πιστοποιητικό θανάτου που λέει ότι έπαθε έμφραγμα μυοκαρδίου. Δηλώνω υπεύθυνα με το χέρι στο Ευαγγέλιο ότι ο γιος μου από τις 20 Αυγούστου που έκανε την πρώτη δόση της Pfizer συνέχεια ήταν με προβλήματα υγείας, μέχρι που τον έθαψα γαμπρό και δεν δέχομαι να λένε ότι ο γιος μου αποβίωσε από κορωνοϊό. Παρακαλώ όλους να πάψουν να λένε ψευδείς ειδήσεις»   [Π]