22 Οκτ 2020

Φτύστε τον !!

Λεπτομέρεια από τη συνέντευξη που δόθηκε στη Μαρία Σαράφογλου, (που λύσσαξε στο δημοψήφισμα υπέρ του "Ναι") :


Νίκος Αλεβιζάτος
* "συνταγματολόγος","παπαρολόγος" : «αυτός που δεν θα δεχτεί τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για τον κορωνοϊό, θα πρέπει να απομονωθεί στο σπίτι του,να ακούει τα τραγούδια που του αρέσουν ή σε κάποιο ξερονήσι. Δεν μπορεί να μετέχει του κοινωνικού συνόλου»!!

*Είναι ο παπαρο-συνταγματολόγος που είχε αποφανθεί ότι τα μνημόνια είναι συνταγματικά ...

Οι σοσιαλιστικές σχολές είναι αντίθετες προς την λογική και απάνθρωπες ... (1851) ...

Το να πιστεύω στην ισότητα όλων των ανθρώπων, βλέποντας τους όλους άνισους. Να πιστεύω στην ελευθερία, βλέποντας την υποτέλεια καθιερωμένη παντού. Να πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια, όταν η ιστορία μου δείχνει ότι είναι όλοι εχθροί. Να πιστεύω ότι υπάρχει μια κοινή μάζα δόξας και ανατροπών για όλους εκείνους που γεννήθηκαν, όταν αντιλαμβάνομαι μόνο μεμονωμένες ανατροπές και δόξες. Να πιστεύω ότι αναφέρομαι στην ανθρωπότητα, όταν ξέρω ότι συνδέω την ανθρωπότητα με τον εαυτό μου. Να πιστεύω ότι αυτή η ίδια ανθρωπότητα είναι το κέντρο μου, ενώ καθιστώ τον εαυτό μου το κέντρο όλων. Τέλος, να πιστεύω, ότι πρέπει να πιστεύω όλα αυτά τα πράγματα, όταν μου επιβεβαιώνουν, όσοι τα προτείνουν σε εμένα ως αντικείμενο της πίστεώς μου, ότι πρέπει να πιστέψω μόνον την λογική μου, η οποία τα αντικρούει όλα , είναι ένας παραλογισμός τόσο συντριπτικός, που με αφήνει συγκλονισμένο και ζαλισμένο. Διαβάστε περισσότερα »