19 Οκτ 2020

Όλοι οι μύθοι δεν είναι ίδιοι...


Όλοι οι μύθοι δεν είναι ίδιοι. Υπάρχουν μύθοι που προσπαθούν να ερμηνεύσουν τον κόσμο,υπάρχει και ο μύθος ως ψέμα, η εσκεμμένη παραποίηση και τυποποίηση μιας ιδέας, μιας σκέψης, με σκοπό να διατηρείται μια παγιωμένη κατάσταση κυριαρχίας, που καθοδηγεί και υποθάλπει σφετερισμούς εξουσίας, που προκαλεί φόβο σε όσους παραβαίνουν τους κανόνες και που επιβραβεύει τους καλούς και υπάκουους στο σύστημα που λέει:

«δώσε μου τα δάση σου, άνθρωπε και θα σου δώσω τεχνητά πάρκα και κήπους, δώσε μου την υγεία σου και θα σου δώσω λογιών-λογιών φάρμακα, δώσε μου το χαμόγελο σου και θα σου χαράξω εγώ στο πρόσωπό σου το σημάδι της προόδου με χίλιες τοξικές ουσίες, δώσε μου την ελευθερία σου και θα σου δώσω εγώ αιτίες να ξεχνιέσαι στον κόσμο-φυλακή, που έφτιαξα για σένα και τα παιδιά σου»


Πώς, πότε και ποιοι προκαθόρισαν τη χριστιανική πίστη

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtrYAcuZm1eeGzbev8Zu2lVqdrJmtIHoZjrpHFdYzLlVzlrEPz4jfykyYjjVlIMo6KIODxEtUPXEN8sbW6YJ9fICFq02RAov8bs8MbWyLVknDeesqga36io-5ynes8wIe7oqAfs-RO9qs/s1600/8JFMBdNgyPnXKNcqer9bMEq3h56GFk5a_7.gif
Ένα σύντομο ντοκυμαντέρ που καταγράφει ιστορικά δεδομένα που αφορούν την εδραίωση της θρησκείας (γωνιακό μαγαζί) τη θεσμοθέτηση του ιερατείου, το δόγμα, και εν γένει την ψυχονοητική χειραγώγηση των μαζών. Δύο τα ισχυρά ιερατεία στον πλανήτη. Το πολιτικό και το θρησκευτικό. Συγκοινωνούντα δοχεία. Δύο προαιώνια δένδρα με τα κλαδιά και τα παρακλάδια τους, διαπλεκόμενα.