21 Αυγ 2021



Πώς να νικήσετε τα διαβατήρια του θανάτου χωρίς να φύγετε από το σπίτι.


Πώς οι Ρώσοι πολίτες συνέτριψαν τα χαζά διαβατήρια της Μόσχας για τα εμβόλια σε μόλις 3 εβδομάδες

Απόσπασμα: Να πώς συνέτριψαν το διαβατήριο εμβολίων του δημάρχου Sobyanin - και ήταν πολύ απλό. Οι κάτοικοι της Μόσχας απλά σταμάτησαν να επισκέπτονται κάθε επιχείρηση που απαιτούσε διαβατήριο εμβολίου.

Το πραγματικά όμορφο σε αυτό ήταν ότι οι εμβολιασμένοι άνθρωποι στάθηκαν αλληλέγγυοι με τους ανεμβολίαστους. Οι επιχειρήσεις έπεσαν σχεδόν στο μηδέν σε όλα τα καταστήματα όπου απαιτούνταν το διαβατήριο εμβολίου.

Οι κάτοικοι της Μόσχας άφησαν τα μαλλιά τους να μακρύνουν, παρέλειψαν να πάνε σε μπαρ και εστιατόρια, δεν πήγαν σινεμά, δεν έμειναν σε ξενοδοχεία ή έκαναν οτιδήποτε άλλο απαιτούσε διαβατήριο εμβολίου.

Επιχειρηματίες από όλη την πόλη τηλεφωνούσαν ξαφνικά στο γραφείο του δημάρχου Sobyanin για να του μασήσουν το αυτί σχετικά με τα διαβατήρια εμβολίων. Είχαν χρεοκοπήσει και ήταν πολύ θυμωμένοι γι' αυτό.

Η Μαρίνα Ζέμσκοβα, επικεφαλής μιας περιφερειακής ένωσης ξενοδοχείων και εστιατορίων στη Ρωσία, δήλωσε ότι το διαβατήριο εμβολίου αποδείχθηκε χειρότερο για τις επιχειρήσεις από ένα πλήρες λουκέτο. Τουλάχιστον αν υπήρχε άλλο λουκέτο, σημειώνει, οι επιχειρήσεις "θα μπορούσαν να υπολογίζουν σε κάποιου είδους κυβερνητικά μέτρα στήριξης".

Στο πλαίσιο ενός συστήματος διαβατηρίου εμβολίων δεν υπάρχει καμία κυβερνητική στήριξη. Αυτό που δεν κατάφεραν να προβλέψουν οι ελίτ που δεν είναι πολύ ελίτ σχετικά με τους κατοίκους της Μόσχας ήταν ότι απλώς δεν θα συμμετείχαν καθόλου στην απάτη.

Οι επιχειρηματίες εξοργίστηκαν τόσο πολύ με τον δήμαρχο που ο Sobyanin έκανε μια ξαφνική, αιφνιδιαστική ανακοίνωση στις 19 Ιουλίου ότι κανείς δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιεί διαβατήριο εμβολίου. Επινόησε μια ξεκαρδιστική δικαιολογία, ισχυριζόμενος ότι τα ποσοστά των κρουσμάτων COVID ήταν ξαφνικά όλα καλύτερα, ως λόγο για την άρση των διαβατηρίων με κωδικό QR.

Όλοι όμως γνώριζαν την αλήθεια. Οι κάτοικοι της Μόσχας αποφάσισαν ότι το ιατρικό τους απόρρητο και το δικαίωμά τους να ταξιδεύουν είναι πιο σημαντικά από ό,τι τους έλεγαν οι υπεύθυνοι.

Ήταν μια μαζική περίπτωση πολιτικής ανυπακοής - και δεν χρειάστηκε καν να βγουν έξω και να βάλουν φωτιά σε μια μεγάλη διαμαρτυρία. Το μόνο που έκαναν ήταν να πουν: "Όποια επιχείρηση θέλει να δει διαβατήριο εμβολίου από εμένα, δεν θα πάρει τα χρήματά μου".  [π]

Έτσι το κάνετε.


"Γεια 👋 Είμαι η Κάρλι. Καρδιακή υπερηχογράφος από το 2013. Στις 30 Σεπτεμβρίου θα απολυθώ από τη δουλειά μου επειδή δεν πήρα το 💉

Λατρεύω τη δουλειά μου. Αγαπώ την καριέρα μου. Αγαπώ τους ασθενείς μου. Αλλά.... Αγαπώ τον εαυτό μου περισσότερο.

Η απόφασή μου δεν έχει επηρεαστεί από το τι έχω διαβάσει, ποιον έχω ακούσει, ένα πολιτικό κόμμα, ένα podcast ή το να μπω στην λαγότρυπα των θεωριών συνωμοσίας. Η απόφασή μου πάρθηκε από αυτό που είδα.

Την εισροή ασθενών που αντιμετωπίζουν ολοκαίνουργια συμπτώματα όπως υποσκληρίδιο αιμορραγία, αρρυθμίες (αίσθημα παλμών, ταχυκαρδία, κλπ), περικαρδιακές και πλευριτικές συλλογές, εγκεφαλικά επεισόδια, ακατάσχετη αιμορραγία, κλπ και συνδέοντας τις τελείες ότι όλοι αυτοί οι ασθενείς έχουν 1 κοινό σημείο. Η τυπική ιστορία λέει "όλα ξεκίνησαν αφού έλαβα το 💉". Δεν χρειάζεται να είναι κανείς επιστήμονας πυραύλος για να κάνει ένα βήμα πίσω και να αναρωτηθεί τι συμβαίνει εδώ. Ωστόσο - θα έλεγε κανείς ότι συμβαίνει.

Αν ένας γιατρός σας έδινε ένα ολοκαίνουργιο φάρμακο και λίγες μέρες αργότερα, αφού ξεκινήσετε τη νέα συνταγή, αρχίσετε να εμφανίζετε συμπτώματα που σας είναι πρωτόγνωρα - ο γιατρός σας θα άλλαζε το φάρμακό σας. Γιατί αυτή η κοινή κριτική σκέψη δεν συμβαίνει τώρα;

Έχουμε σκοτώσει αυτά τα εγκεφαλικά κύτταρα αναπνέοντας πολύ CO2; Εννοώ πραγματικά. Πού πήγε η κριτική σκέψη; Πού πήγε ο όρκος μας "Μην κάνεις κακό"; Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι φοβούνται να αμφισβητήσουν κάτι από μια κατηγορία που ΠΑΝΤΑ χρειαζόταν 5-7 χρόνια για να εγκριθεί ιατρικά μέχρι τώρα;

Μήπως έχουμε βάλει παρωπίδες επειδή ελπίζουμε τόσο πολύ σε μια θεραπεία ώστε αρνούμαστε να κοιτάξουμε οπουδήποτε αλλού εκτός από την "τελειότητα"; Ο φόβος κάνει πολλά στους ανθρώπους. Έχετε ακούσει για το fight or flight;

Δεν είμαι εδώ για να επηρεάσω την απόφασή σας να πάρετε το 💉 ή όχι. Δεν είμαι εδώ για να κρίνω την ΕΠΙΛΟΓΗ σας για το τι βάζετε στο σώμα σας. Αλλά είμαι εδώ για να υποστηρίξω το F R E E D O M της επιλογής και από τη δική μου εμπειρία, επιλέγω το ΟΧΙ".  [π]